سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸.۶

سومین دوره کنفرانس بازاریابی دیجیتال برگزار شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰ | ۶ دقیقه

سومین دوره کنفرانس دیجیتال مارکتینگ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ با حضور فعالان، علاقه‌مندان و مدیران ارشد شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های بزرگ کشور در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی برگزار شد.

نوپانا: سومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال ایران، با هدف معرفی جدیدترین روش‌های بازاریابی دیجیتال در جهان و همچنین اشتراک‌گذاری تجربیات با یکدیگر برگزار شد.

امیر پاشا مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل، آرش بهجو معاون بازاریابی هفشتاد، میلاد مجرد معاون بازاریابی تیوال، مصطفی میرنوری  معاون بازاریابی فیدیبو، امین سمیعی معاون بازاریابی اسنپ‌فود، حافظ اجلالی معاون بازاریابی بیمه بازار، امیر شبانی معاون بازاریابی بیپ تونز و عباس حسینی معاونت فنی تپسل افراد حاضر در کنفرانس بودند که سخنرانی داشتند.

این کنفرانس در ابتدا با ارائه حافظ اجلالی معاون بازاریابی بیمه بازار با موضوع «چقدر به برند استارت‌آپ خود اهمیت می‌دهیم؟» آغاز به کار کرد.

قسمت دوم کنفرانس با سخنرانی موعود توکلی، مدیر عامل لابراتوآر رسانه و با موضوع «آینده بازاریابی دیجیتال»  شروع شد. توکلی در این ارائه با بررسی انقلاب‌های صنعتی گذشته شروع کرد و به انقلاب دیجیتال رسید.

در انقلاب دیجیتال نکته‌هایی راجع به آینده دیجیتال مارکتینگ بیان کرد و حوزه‌هایی که در آینده پتانسیل بالایی خواهند داشت و رقابت بالایی روی آنها خواهد بود را معرفی کرد. مدیرعامل لابراتوآر رسانه به ارزش بالای دیتا در آینده اشاره کرد و نکته‌هایی را برای استفاده از این موج بیان کرد.

میلاد مجرد، معاون بازاریابی تیوال، از «بازاریابی رویداد» و اهمیت آن گفت. همچنین عباس حسینی، معاون فنی تپسل ارائه‌ای با موضوع «ریتارگتینگ» داشت. نرخ تبدیل بالا، مهم‌ترین ویژگی این نوع مارکتینگ است که در بهینه‌سازی هزینه‌ها نقش پررنگی دارد.

موضوع ارائه امیر پاشا، مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل «نکاتی که هر بازاریابی باید بداند» بود که به شدت مورد استقبال و تشویق حاضرین در کنفرانس قرار گرفت. یکی از نکات جالبی که مدیر ارشد بازاریابی ایرانسل به آن اشاره کرد، این فکت بود که نیمی از ویدیوهای یوتیوب کمتر از ۵۰۰ بار دیده می‌شوند و تنها ۰٫۳۳ ویدیوها از مرز ۱ میلیون بازدید عبور می‌کند.

پنل گفت‌وگوی رودررو از دیگر بخش‌های سومین کنفرانس بازاریابی دیجیتال بود. این پنل با موضوع «ارتباط اثربخش میان آژانس‌های تبلیغاتی و شرکت‌های مشتری» و با حضور نگار حقیقی مدیر آنلاین مارکتینگ اسنپ، حورا وکیلی مارکام منیجر سابق ریحون، نیما شفیع‌زاده معاون بازاریابی پی‌پینگ، اشکان خواجه نوری مشاور استراتژی ارتباطات بازاریابی و مدیریت بهرنگ تنکابنی برگزار شد.

در این پنل به موضوع ارتباط اثربخش میان آژانس‌های دیجیتال و شرکت‌ها پرداخته شد که در ادامه، گلایه‌های مشتریان و آژانس‌ها از یکدیگر نیز مطرح شد.

در پنل گفت‌وگو آژانس‌ها با دغدغه‌های مشتریان بیشتر آشنا شدند. از طرف دیگر مشتریان نیز با نیازهای آژانس‌ها آشنایی بیشتری پیدا کردند و با استفاده از این اطلاعات می‌توانند روابط خود با آژانس‌ها را بهتر و راحت‌تر مدیریت کنند.

امین سمیعی، مدیر بازاریابی اسنپ‌فود آخرین سخنران کنفرانس بازاریابی دیجیتال بود که به بررسی کمپین «دیگه زنگ نزن» اسنپ‌فود پرداخت.

مدیر بازاریابی اسنپ‌فود داستان کمپین «دیگه زنگ نزن» را با چرایی یک کمپین ۳۶۰ شروع کرد و ارتباط میان میزان آگاهی از برند و شعار کمپین اسنپ‌فود را توضیح داد.

همچنین سمیعی از لزوم شناخت مخاطب گفت و دسته‌بندی‌های مختلف مشتریان خود را توضیح داد. بعد از ارائه توضیحات راجع به تحلیل های کمپین و اجرای آن، نتایج و ارزیابی کمپین را بررسی کرده و این کمپین را کمپینی موفقیت آمیز خواند

برچسب‌ها: بازاریابی دیجیتالDigital Marketingاستارت‌آپکنفرانس بازاریابی دیجیتالDMConf97
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.