بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار می‌شود
با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری ۸

بیست و سومین رویداد بانی تهران برگزار می‌شود

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۰:۴۵ | ۳ دقیقه

بیست و سومین رویداد بانی تهران با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی ۲۳ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

نوپانا، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیست و سومین رویداد بانی تهران، روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۲۰: ۳۰ در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود. مهمان این دوره رضا اربابیان، مؤسس استارتاپ شیپورخواهد بود.

بانی تلاشی است برای مشاهده سبک زندگی و طرز فکر بانیان کشور و ترویج روحیه کارآفرینی. رویداد بانی با تولید محتوای ناب آموزشی و فضای شبکه‌سازی به راه‌اندازی کسب‌وکارها و استارتاپ ها کمک می‌کند.

استارتاپ گرایند تهران یک رویداد گروهی بود که با همراهی تمام اعضای تیم و مخاطبانش، توانست ۱۶ برنامه را برگزار کند. در این رویدادها افرادی که درواقع بانی ایجاد یک کسب‌وکار و ارزش‌آفرین محسوب می‌شدند، از فرازوفرودهای راه گفتند و تجربه خود را با دیگران شریک شدند.

این کار مانند هر تجربه کاری دیگری سختی‌هایی را با خود به همراه داشت که درنهایت اعضای تیم را بر آن داشت تا با تغییر نام و قالب این برنامه‌ها بر این مشکلات چیره شوند و راه خود را ادامه دهند. «بانی» نام جدیدی است که برای ادامه این راه انتخاب‌شده است. «بانی» می‌خواهد فرصتی برای مشارکت در ایده‌های جدید باشد.

بیست و سومین رویداد بانی تهران با حمایت مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی،  ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ در مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: استارت‌آپرویداد رویداد بانی تهران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.