چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟
مشکلات کار در استارت‌آپ؛ ۸

چه افرادی نباید وارد استارت‌آپ‌ها شوند؟؟

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۶/۰۶ - ۱۳:۳۹ | ۳ دقیقه

قبل از شروع فعالیت خود در استارت‌آپ با سختی‌هی این حرفه آشنا شوید تا متوجه شوید با آن‌ها سازگار هستید یا نه.

نوپانا: امروزه استارت‌آپ‌های زیادی در حال شکل‌گیری و رشد هستند. ممکن است شما هم به این فکر کنید که کار خود را رها کنید و با این گروه‌ها همراه شوید. اما باید بدانید که کار کردن در یک استارت‌آپ، علاوه بر تمام مزایایی که دارد، مشکلاتی را هم به همراه دارد. 

بهتر است ابتدا ویژگی‌های شخصیتی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید توانایی کار در یک استارت‌آپ را دارید یا خیر.

در نوشتار زیر برخی از سختی‌های کار در استارت‌آپ‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر تحمل این سختی‌ها با روحیه شما ناسازگار است، نمی‌توانید در محیط‌های استارت‌آپی موفق شوید. با ما همراه باشید: 

حجم بالای کاری

در استارت‌آپ‌ها کار فراوان و نیروی انسانی کم است. پس قطعا همه افراد باید کارهای فراوانی انجام دهند و فشار کاری بالایی دارند. اگر تصمیم دارید در یک استارت‌آپ مشغول شوید آمادگی داشته باشید که در کل شبانه‌روز ذهنتان درگیر باشد، همیشه کارهای ضروری برای انجام دادن داشته باشید و حتی گاهی اوقات زمانی برای استراحت نداشته باشید.

درآمد پایین

۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها شکست می‌خورند و سایر آن‌ها موفق می‌شوند اما درصد کمی از آن‌ها می‌توانند در سال‌های اول به درآمد بالا برسند. ممکن است چند سال در یک استارت‌آپ کار کنید اما حقوق زیادی نداشته باشید و نتوانید از نظر مالی رشد کنید. پس قبل از شروع کار خود در یک استارت‌آپ به این موضوع فکر کنید.  

درگیر شدن زندگی شخصی

در زندگی استارت‌آپی نمی‌توانید زندگی شخصی خود را از کار جدا کنید. شما زمان زیادی از روز حتی ساعات غیرکاری را با همکاران خود در ارتباط هستید. همچنین گاهی مجبور هستید در زمان غیرکاری و استراحت کارهای ضروری را انجام دهید. 

(همچنین بخوانید: پکیج استارت آپ؛ صفرکیلومتر)

برچسب‌ها: موفقیت استارت‌آپنیروی انسانیتیمزندگی شخصی و کاری زندگی استارت‌آپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.