نخستین رویداد ملی کارآفرینی «آموزش خلاقیت» در گیلان برگزار می‌شود
به مدت سه روز؛ ۸

نخستین رویداد ملی کارآفرینی «آموزش خلاقیت» در گیلان برگزار می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۵:۴۰ | ۴ دقیقه

نخستین رویداد ملی کارآفرینی شتاب ( استارت‌آپ) آموزش خلاق به مدت سه روز در استان گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش نوپانا به نقل از خبرگزاری مهر، دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق اظهار کرد: نخستین رویداد ملی کارآفرینی شتاب (استارت‌آپ) آموزش خلاق به همت دانشگاه جامع علمی و کاربردی در استان گیلان برگزار می‌شود.

هنگامه عالی خانی با اشاره به برخی کاستی های موجود در حوزه آموزشی، افزود: متاسفانه امروز شاهد کاهش علاقه به تحصیل و یادگیری، کمیت محوری، اشکالات موجود در سیاستگذاری‌های پژوهشی و ضعف علوم انسانی هستیم که از مهمترین دلایل وجود این کاستی‌ها است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته کیفیت آموزش فدای کمیت آن شده است، گفت: این موضوع موجب بروز مشکلات زیادی در کشور شده که می‌توان به عدم تناسب بین مهارت و علاقه و شغل افراد اشاره کرد.

دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق در ادامه تأکید کرد: در سیاستگذاری‌ها معمولا بجای ایجاد میل به پژوهش و ابتکار، به آموزش محوری توجه می‌شود در حالی که انسان توانمندی‌های بالاتری داشته و در صورت بها دادن به آن می تواند تضمین کننده موفقیت در آینده فرد شود.

عالی خانی با اشاره به هدف برگزاری از این همایش بررسی کاستی‌ها و مشکلات موجود برشمرد و گفت: لزوم پرداختن به این حوزه ضرورت دارد و در پروسه تبدیل ایده به کسب‌وکار، اشتغالزایی بسیار مهم و مفید خواهد بود.

وی یادآورشد: این همایش به مدت سه روز با حضور متخصصین، دانش آموزان، دانشجویان و فارغ التحصیلان، اساتید، معلمان، برنامه نویسان، مدیران تجاری، علاقمندان به حوزه استارت‌آپ، بازاریابی و طراحان گرفیک برگزار می‌شود.

دبیر نخستین رویداد ملی آموزش خلاق در ادامه همچنین خاطرنشان کرد: این همایش بهترین فرصت گروه‌های فعال، دانشجویان، مهندسان و متخصصین و سایر علاقه مندان به عرصه آموزش خلاق برای بیان ایده‌های خود خواهد بود.

وی به زمان برگزاری این رویداد نیز اشاره کرد و افزود: رویداد ملی « آموزش خلاق»  در روزهای ۱۲ الی ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در مرکز آموزش علمی کاربردی میرزاکوچک خان استان گیلان برگزار می‌شود.

به گفته عالی خانی علاقه مندان  می‌توانند برای حضور در این همایش  سه روز جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی مربوطه مراجعه کنند.

این همایش با همکاری تیم نوین فناوران با حمایت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گیلان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: استارت‌آپاشتغالزاییرویدادآموزش خلاقاستان گیلانرویداد ملی آموزش خلاق
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.