کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی توسط نوآفرینان در تاریخ ۳۱ فروردین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در پارک علم و فناوری مدرس با ارائه میلاد اسلامی‌زاد، مدیر روابط عمومی سابق اسنپ و معاون بازاریابی فیلم‌نت برگزار می‌شود.

نوپانا: بازاریابی محتوایی با بکارگیری استراتژی‌های کارآمد، به جای تبلیغات مستقیم به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی ارزشمند می‌پردازد. در این نوع از بازاریابی با برقراری ارتباط و به واسطه آموزشی که به رایگان به مشتری خود می‌دهید آنها را جذب می‌کنید و در دراز مدت، با شناختی که از نیاز مخاطب خود دارید، اطلاعاتی راهگشا و منطبق بر خواست آنها را در اختیارشان قرار داده و با حفظ مشتریان قبلی، آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل می‌کنید و مشتریان جدید نیز بدست می‌آورید.

در این کارگاه، پس از فراگیری انواع محتوا و کاربرد هر کدام از آنها، با کانال‌های توزیع نیز آشنا خواهید شد. سپس با فراگیری مبانی بازاریابی، راهکارهای تدوین استراتژی‌های کارآمد برای بازاریابی مبتنی بر تولید محتوا را فرا خواهید گرفت و در هر کدام از مباحث، یک مثال از دنیای واقعی کسب‌وکار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

ثبت‌نام این کارگاه نیز از طریق وب‌سایت ایوند بوده و کد تخفیف ۱۵ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: بازاریابی محتواContent Marketingجذب مخاطبکارگاه آموزشی بازاریابی محتوایی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.