بروکراسی اداری سد راه شرکت‌های دانش بنیان
درحاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان گروه حصین قشم؛ ۸

بروکراسی اداری سد راه شرکت‌های دانش بنیان

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۰۰ | ۲ دقیقه

معاون علمی و فناوری رییس جمهور: بروکراسی اداری و قوانین متعدد مانعی بر سر راه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نو (استارت‌آپ‌ها) شده است.

نوپانا، به نقل از خبرگزاری صداوسیما: سورنا ستاری در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان گروه «حصین قشم» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت گسترده شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های اشتغالزایی در این زیست بوم‌ها افزود: برخی از قوانین و بروکراسی‌های اداری سبب شده است گستره فعالیت این بنگاه‌ها محدود شود.

وی گفت: باید با برداشتن این موانع، زمینه را برای تولید محصولات فناورانه آماده کنیم.

ستاری تأکید کرد: شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کار‌های نو (استارتاپ ها) توانسته اند بخوبی زمینه مناسبی برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان و جوانان ایجاد کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت گسترده کسب وکار‌های نو (استارتاپ)‌های خدماتی افزود: این دست استارتاپ‌ها توانسته اند خدمات مختلفی را برای مخاطبان ارائه کنند، اما باید توجه ویژه‌ای به کسب و کار‌های نو در حوزه فناوری شود چرا که آن‌ها پایه کسب و کار‌های نو دیگر هستند.

ستاری در ادامه به بازدید شرکت‌های وابسته گروه حصین پرداخت و با این مجموعه آشنا شد.

برچسب‌ها: سورنا ستاریاستارت‌آپقانون
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.