حمایت از استارت‌آپ‌ها، حمایت از کالای ایرانی است
سورنا ستاری: ۸

حمایت از استارت‌آپ‌ها، حمایت از کالای ایرانی است

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۶:۴۵ | ۳ دقیقه

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر توسعه استارت‌آپ‌ها گفت: استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان فی النفسه موضوع حمایت از کالای ایرانی هستند.

نوپانا، به نقل از خبرنگار مهر: سورنا ستاری در حاشیه بازدید از یک شرکت دانش بنیان تولید کننده محصولات حوزه فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال باید حرکت جدی در راستای توسعه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان داشته باشیم و تلاش کنیم آنها را توسعه دهیم و حمایت کنیم.

وی با تاکید بر همکاری سازمان ها برای توسعه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها افزود: نباید کرکره اینها را پایین بکشیم.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور، استارتاپ ها موضوعیت شفافیت خدمات دارند؛ به واسطه آنها قیمت ها شکسته می شود و دلالی ها از بین می روند و در نهایت خدمات در دسترس خواهند شد.

ستاری با بیان اینکه بزرگترین شرکت های خارجی در حوزه خدمات هستند، خاطر نشان کرد: تا این استارتاپ ها و شرکت ها توسعه نیابند نمی توانند محصول خود را بفروشند.

وی تاکید کرد: استارتاپ ها به صورت هفته ای در حال رشد هستند و به دلیل اینکه مردم از خدمات آنها بهره مند می شوند، استقبال خوبی شده است؛ این موضوع عین حقوق شهروندی بوده که در حال توسعه است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال باید حرکت جدی کنیم تا مشکلات ساختاری رفع شوند.

ستاری با اشاره به همکاری سازمان‌ها گفت: در حال حاضر اداره استاندارد مجوزهای خوبی در خصوص استانداردهای تطبیقی به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌کند.

برچسب‌ها: حمایت از کالای ایرانیاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.