کارگاه کاربردی زبان بدن
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴.۷

کارگاه کاربردی زبان بدن

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه کاربردی زبان بدن توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در روز ۲۳ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

نوپانا: زبان بدن و ارتباط غیرکلامی یکی از بخش‌های مهم در همه مذاکره‌ها محسوب می‌شوند.

ما با حالات بدنی خود، محل قرار گرفتن دست‌ها، پاها، ژست ها، تماس چشمی، لبخند زدن، پلک زدن، گزیدن لب‌ها، تماس دست‌ها با صورت، نگاه کردن به سمت پایین یا بالا یا اطراف، تکان دادن سر و گارد باز و بسته خود، پیام‌های مختلفی را به طرف مقابل ارسال می‌کنیم.

از سوی دیگر، طرف مقابل هم با زبان بدن و علائم غیرکلامی خود، خواسته یا ناخواسته، پیام‌هایی را برای ما ارسال می‌کند.

اهمیت زبان بدن در مذاکره از آنجا ریشه می‌گیرد که ما انسان‌ها، عموماً هنگام مشاهده تناقض بین زبان بدن و گفتار طرف مقابل، ترجیح می‌دهیم به زبان بدن او اعتماد کنیم

در این کارگاه زبان بدن در مذاکره به شکلی علمی و در عین حال کاربردی توسط فرزین فردیس، مدرس دانشگاه تهران و مشاور کسب‌وکار به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: body languageارتباط غیرکلامیمذاکره حرفه‌ایکارگاه کاربردی زبان بدن
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.