راه‌اندازی پلتفرم جدید مزایده آنلاین با آخرین تکنولوژی‌ها در عربستان و امارات
با اقدام فروشگاه اینترنتی نون (Noon) ۸

راه‌اندازی پلتفرم جدید مزایده آنلاین با آخرین تکنولوژی‌ها در عربستان و امارات

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

فروشگاه اینترنتی عربستانی «نون»، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در حال راه‌اندازی پلتفرم مزایده آنلاین در عربستان و امارات است؛ پلتفرمی که رقیب قدرتمندی در منطقه ندارد.

نوپاناشرکت تجارت الکترونیک نون (noon) که سال گذشته در عربستان راه‌اندازی شده است، در حال برنامه‌ریزی برای معرفی قابلیت جدید مزایده در پلتفرم آنلاین خود با همکاری نهادهای دولتی در امارات متحده عربی و عربستان سعودی است.

به گزارش نوپانا، یک منبع نزدیک به بخش توسعه این شرکت گفت: مزایده‌های آنلاین نون از آخرین تکنولوژی‌ها بهره می‌برند و این پلتفرم پیشرفتی چشمگیر برای وب‌سایت نون محسوب می‌شود. 

به گفته او، تعداد زیادی از خرده‌فروشان منطقه خاورمیانه چندان معتبر نیستند و راه‌اندازی پلتفرم مزایده آنلاین می‌تواند به بهبود این وضعیت کمک شایانی کند. برآورد شده است که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد از سهم تجارت الکترونیک جهانی از طریق مزایده‌های آنلاین است.

از مزیت‌های پلتفرم آنلاین مزایده نون می‌توان به سرعت بالای آن اشاره کرد. به دلیل دسترسی این شرکت به تامین‌کنندگان محلی، کاربران مجبور نیستند چند روز برای رسیدن محصول و سپس توریع آن صبر کنند. همه چیز شفاف و سریع خواهد بود.

منبع آگاه از این پلتفرم ادامه داد: شرکت‌های بزرگ و استارت‌آپ‌های منطقه، هر دو از مزایده‌های آنلاین در نون بهره می‌برند. زمانی که مزایده آنلاین آغاز می‌شود مشتریان می‌توانند طیف وسیعی از محصولات را با قیمت مناسب خریداری کنند. این پلتفرم لیست‌ منظم و به‌روزی از همه محصولاتی که برای خریدار و فروشنده ارزش ایجاد می‌کنند، دارد.

همچنین سخنگویی از شرکت نون درباره راه‌اندازی این پلتفرم جدید گفت: هرگونه برنامه‌ای برای راه‌اندازی مزایده آنلاین، پس از نهایی شدن آن اعلام خواهد شد. ما بر تکنولوژی‌های پیشرفته سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا بتوانیم جدیدترین و سودمندترین ویژگی‌ها را به این پلتفرم اضافه کنیم.

(همچنین بخوانید:‌ چرا غرب در حال تجهيز پايگاه‌های جنگ اقتصادی در عربستان است؟)

منبع

برچسب‌ها: تجارت الکترونیکفروشگاه‌های اینترنتیعربستان امارات‌ متحده عربیمزایدهجنگ اقتصادینونمزایده آنلاینخاورمیانه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.