از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۵ ۸

از دستیار هوشمند آشپزی تا پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتریان

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ استوکدکیچن (StockedKitchen) که استارت‌آپی در زمینه آشپزی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ کال‌هیپو (Callhippo) که یک سیستم تلفن مجازی برای کسب‌وکارهای کوچک است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ یومرجنس (Umergence) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه تبدیل ایده به کسب‌وکار می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ لب‌اکس (LabEx)  که یک محیط لینوکس مجازی برای دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ اوهوکاردز (Oho Cards)  را معرفی می‌کنیم که یک کارت پستال واقعیت افزوده است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «ریتین» که یک پلتفرم یکپارچه گفت‌وگوی آنلاین، تجزیه و تحلیل و ارتباط با مشتری است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. استوکدکیچن (StockedKitchen)

استوکدکیچن یک اپلیکیشن است که بر آشپزی تمرکز دارد. در این اپلیکیشن می‌توانید دستورالعمل‌های آشپزی خود را بنویسید و ذخیره کنید، آن‌ها را انتخاب کنید و مواد مورد نیاز آن را خریداری کنید. این برنامه دغدغه خرید مواد غذایی را برای شما از بین می‌برد تا بتوانید بیشتر بر پخت خوراک خود تمرکز کنید.

۲. کال‌هیپو  (Callhippo)

کال‌هیپو ارائه‌دهنده سرویس صدا از طریق اینترنت است. این پروتکل به استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که خطوط تلفن با پشتیبانی کامل از بیش از ۵۰ کشور مختلف در دنیا دریافت کنند. با رابط کاربری آسان و بک‌اند قدرتمند کال‌هیپو، هر استارت‌آپی می‌تواند در کم‌تر از سه دقیقه مرکز تماس خود را راه‌اندازی کند. این پلتفرم یک شبکه تلفن همراه انعطاف‌پذیر را در هر مکانی که اینترنت داشته باشید به شما ارائه می‌دهد.

۳. یومرجنس  (Umergence)

یومرجنس ابزاری برای تبدیل ایده‌های خوب به یک محصول یا خدمت مفید است. در یومرجنس ایده‌های شما به صورت خصوصی به طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های قابل اجرا تبدیل می‌شوند و سپس برای دریافت بازخورد و جمع‌آوری آرا به کاربران ارسال می‌شود. در این پلتفرم، افراد و کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با روش‌های مختلف سرمایه جذب کنند.

۴. لب‌اکس  (LabEx)

لب‌اکس یک پلتفرم آموزش الکترونیک است که دوره‌های آموزشی رایگانی را به افراد مبتدی و حرفه‌ای پیشنهاد می‌دهد. این پلتفرم یک محیط لینوکس مجازی آنلاین دارد تا کاربران بتوانند همزمان با آموزش، کدهای خود را امتحان کنند.

۵. اوهوکاردز (Oho Cards)  

اوهوکاردز، کارت‌پستال‌های واقعیت افزوده هستند که از طریق تلفن هوشمند خود می‌توانید به راحتی ویدیوهای مربوط به کارت پستال را مشاهده کنید. همچنین به راحتی و از طریق تلفن هوشمند خود می‌توانید کارت پستال موردنظر خود را سفارش دهید و برای عزیزان خود ارسال کنید.

۵+۱. ریتین

ریتین پلتفرم گفت‌وگوی آنلاین برای پشتیبانی، فروش و تحلیل رفتار مشتریان است. این پلتفرم خدمات خودکارسازی بازاریابی، فروش و مدیریت ارتباط با مشتری را به شما ارائه می‌دهد.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۴

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپواقعیت افزودهمدیریت ارتباط با مشتری۵+۱ استارت‌آپیآموزش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.