جهش هفت‌ونیم میلیون دلاری یک استارت‌آپ کشاورزی
جذب سرمایه برای باوِری ۷

جهش هفت‌ونیم میلیون دلاری یک استارت‌آپ کشاورزی

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۳ | ۴ دقیقه

این استارت‌آپ  کشاورزی، با حداقل هزینه تولید، محصولاتی بالا کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

نوپانا: امروزه به‌دلیل شرایط خاص شهرنشینی مثل آلودگی هوا، بالا رفتن جمعیت شهرنشین، هوای نامساعد و عوامل مشابه دیگر، تولیدات گلخانه‌ای بیشتر شده و در این میان استارت‌آپ  باوِری(Bowery) یکی از بهترین نمونه‌ها محسوب می‌شود که موفق شده است سرمایه‌ای بالغ بر هفت و نیم میلیون دلار جذب کند.

به گزارش نوپانا، این استارت‌آپ در فرایند تولید محصولات خود از علم رباتیک، نور ال‌ای‌دی، سیستم‌های کامپیوتری، سنسورها و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند. همچنین تا حد ممکن مواد شیمیایی و آفت‌کش را به‌کار نمی‌گیرد و مصرف آب بسیار کمی دارد.

باوری در زمینه تولید محصولات کشاورزی همچون کلم و کاهو سبزیجات مختلف فعالیت می‌کند و محصول خود را به‌صورت عمده در اختیار رستوران‌ها فروشگاه‌های بزرگ می‌گذارد.

 بنیان‌گذاران این استارت‌آپ دو ادعای بزرگ را به سمت عملی شدن برده‌اند. اولین آن‌ها این است که می‌توانند در 365 روز سال محصولات مختلف خود را تولید کنند. یعنی چیزی که در کشاورزی سنتی و حتی تولیدات گلخانه‌ای غیر ممکن به‌نظر می‌رسد. دومین ادعای این استارت‌آپ صرفه جویی 95 درصدی در مصرف آب است که در نوع خود بسیار کاربردی و جالب است. به‌خصوص برای مناطقی که با بحران آب روبرو هستند.

سیستم کشاورزی گلخانه‌ای که باوِری راه‌اندازی کرده است، می‌تواند محصولات تازه را در محیط شهری تولید کند. محصولاتی که از نظر کیفیت از محصولاتی که در زمین‌های کشاورزی تولید می‌شوند، تازه‌تر بوده و کیفیت بیشتری دارند و علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف آب، هزینه‌های حمل و نقل را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

برچسب‌ها: استارت‌آپخدماتمحیط زیستنوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا