از ابزار مدیریت زمان تا مشاوره حقوقی آنلاین
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۴ ۸

از ابزار مدیریت زمان تا مشاوره حقوقی آنلاین

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰ | ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ کروما (Kruma) که استارت‌آپی در زمینه مبادله پول است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ ویکلی‌تایم‌لاگ (WeeklyTimeLog) که یک پلتفرم مدیریت زمان برای توسعه‌دهندگان است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ ریدری (Readory) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه تولید محتوا می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ اولمو (Ulmo)  که ابزاری برای تشخیص رفتار کاربران وب‌سایت است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ یوهلث‌چک (uHealthvheck) را معرفی می‌کنیم که ابزار کاربردی برای اطمینان از سلامت وب‌سایت است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «وندا» که یک پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. کروما (Kruma)

به گزارش نوپانا، کروما یک اپلیکیشن تلفن همراه در زمینه صرافی است. کاربران با استفاده از این اپلیکیشن در سفر می‌توانند پول خود را با نرخ مناسب مبادله کنند و سپس با یک کارت مجازی از این پول‌های مبادله شده استفاده کنند.

۲. ویکلی‌تایم‌لاگ (WeeklyTimeLog)

ویکلی‌تایم‌لاگ یک ابزار مدیریت زمان برای توسعه‌دهندگان است. توسعه‌دهندگان در طول روز وظایف زیادی دارند و مدیریت زمان برای آن‌ها دشوار است. این ابزار به صورت دقیق، زمان‌بندی فعالیت‌های شما را گزارش می‌دهد.

۳. ریدری (Readory)

ریدری یک پلتفرم آنلاین است که به شما کمک می‌کند تا به سادگی بهترین محتواهای نوشته شده در وب را پیدا کنید. همچنین این پلتفرم محبوب‌ترین نوشته‌ها را به شما نشان می‌دهد.

۴. اولمو (Ulmo)

اولمو یک پلتفرم گزارش در زمان واقعی است که رفتارهای مختلف کاربر در وب‌سایت را تشخیص و اقداماتی را برای تبدیل این کاربران به مشتری ارائه می‌دهد. پس از تشخیص رفتار کاربران می‌توانید با انجام اقداماتی مانند پیام، یک هشدار و... به آن‌ها واکنش نشان دهید و آن‌ها را جذب کنید. با ردیابی رفتار کاربران می‌توانید متوجه شوید که چرا یک کاربر پس از یک بازدید کوتاه سایت شما را ترک می‌کند.

۵. یوهلث‌چک (uHealthvheck)

با یوهلث‌چک به راحتی از عملکرد درست وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید. این پلتفرم با اجرای آزمایش‌های مختلف در تمام قسمت‌های فرانت‌اند و بک‌اند سایت، مشکلات سایت را پیدا می‌کند.

۵+۱. وندا

وندا یک پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین است که به وسیله آن می‌توانید کسب‌وکار قانونی خود را شکل دهید، از قراردادها و اسناد حقوقی استفاده کنید و از مشاوره حقوقی آنلاین بهره‌مند شوید. قراردادهای حقوقی وندا توسط تیم حقوقی باتجربه و آشنا با فضای کارآفرینی تنظیم شده است.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۳

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیمشاوره حقوقیوندامدیریت زمانوب‌سایتصرافی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.