بنیانگذار گوگل هم به جمع سازندگان تاکسی‌های هوایی پیوست
در مرحله تست و آزمایش؛ ۸

بنیانگذار گوگل هم به جمع سازندگان تاکسی‌های هوایی پیوست

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۵۵ | ۲ دقیقه

لری پیچ، یکی از بنیانگذاران موتور سرچ گوگل اعلام کرده است که هواپیمای بدون خلبان شرکت استارت آپ او به نام کورا (Cora) تا سال ۲۰۲۱ در آسمان به پرواز در می‌آید.

به گزارش عصر ایران، کورا محصول شرکتی به نام (Kitty Hawk) که در حال تلاش با مقام‌های کشور نیوزیلند برای تست و استفاده از این تاکسی هوایی است.

هواپیمای کورا دارای یک پروانه عقبی است و می‌تواند با سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت به پرواز درآید همچنین این هواپیما دارای نرم افزاری پیشرفته است که امکان خلبانی و هدایت ۱۲ موتور فن چرخشی را می‌دهد. کمینه و بیشینه ارتفاع هواپیما بین ۱۵۰ تا ۹۱۰ متر است.

قوانین دولت آمریکا امکان آزمایش این وسیله را درآمریکا ممنوع اعلام کرده است به همین دلیل پیچ تاکسی هوایی خود را درکشور نیوزیلند آزمایش می‌کند.

این هواپیما ازسه کامپیوتر برای کنترل ساخته شده است که هرکدام عملکرد متفاوت ازهم دارند.

مدیران شرکت Kitty Hawk امیدوار هستند درآینده با موفقیت پرواز این هواپیما مجوز راه اندازی تاکسی هوایی با کلاس قیمت مناسب برای مردم درکشور‌های مختلف را کسب کنند.

برچسب‌ها: تاکسی هواییگوگلهواپیمای بدون خلبان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.