وبینار طراحی استراتژی محتوا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

وبینار طراحی استراتژی محتوا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۷:۰۱ | ۵ دقیقه

وبینار طراحی استراتژی محتوا در کسب‌وکار با تدریس بابک نقاش توسط آکادمی کارآفرینی تهران در روز ۲۶ اسفند برگزار می‌شود.

نوپانا: استراتژی محتوا نقشه راه نیست، یک جدول نوشته‌ها و تقویم روی دیوار نیست، استراتژی محتوا خود راه است.

با تدوین استراتژی محتوا با مخاطب همگام می‌شویم و سفری را آغاز می‌کنیم. به کجا برویم؟ از کجا برویم؟ چطور برویم؟ این همان نقش استراتژی محتوا است که به شما می‌گوید از کجا شروع کنید و به کجا برسید.

اگر در تولید محتوا، استراتژی داشته باشید:

منابع شما در راه درستی صرف می‌شوند و عملکرد بیشتری بدست می‌آورید.گمراه نمی‌شوید و مخاطب را گمراه نمی‌کنید.پیام درستی تولید می‌کنید و آن را با روش درستی انتقال می‌دهید.

اغلب مخاطبان شما مشخص هستند و برای دسترسی به آنها می‌دانید از چه روش‌هایی باید استفاده کنید؛ پس با یک استراتژی درست پیام شما مانند تکه‌ای کاغذ چسبیده به دیوارهای شلوغ شهر گم نمی‌شود. به زبان ساده زمانی که استراتژی محتوا طراحی می‌کنیم، تکلیف ما با محتوا روشن است.

در این وبینار تلاش می‌کنیم نکته‌های موثر در طراحی و تدوین یک استراتژی‌محتوای موثر را مرور کنیم و از عملکرد شرکت‌های بزرگ درس بگیریم و در نهایت یک استراتژی محتوا برای خودمان طراحی می‌کنیم.

دانش و مهارت‌هایی که می‌آموزید:

تعریف استراتژی‌ محتوا بر اساس چرخه تصمیم‌گیری

کی، کجا، چرا، چگونه از استراتژی استفاده کنیم؟

طراحی هدف، پرسونا و شاخص‌ها در استراتژی محتوا

برنامه‌ریزی و تقویم محتوا برای ابزارها و کانال‌ها

آشنایی با ماتریکس، زبان و لحن محتوا

تعیین استراتژی محتوا متناسب با سفر مشتری

بررسی چند استراتژی موفق

طراحی عملی یک استراتژی برای یک بنگاه تجاری

ثبت نام این وبینار از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

این وبینار توسط بابک نقاش تدریس میشود. وی نویسنده، خبرنگار و بازاریاب محتوا است. او نزدیک به ۱۵ سال سابقه مطبوعاتی در حوزه فناوری دارد و بر موضوعاتی مانند بازاریابی دیجیتال، کسب‌وکار و ارتباطات مسلط است. نقاش در حال حاضر به عنوان استراتژیست، مشاور و مجری طرح‌های تولید و بازاریابی محتوا فعالیت می‌کند.

هسته مرکزی آکادمی کارآفرینی تهران فعالیت خود را به عنوان یک تیم دانشجویی از سال ۱۳۹۳ در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و با مجموعه سمینارهای «کافه کارآفرینی» به منظور ارتباط دانشگاه و صنعت، انتقال تجارب کارآفرینان موفق، آموزش مهارت‌های کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای شروع کسب‌وکار توسط دانشجویان و علاقه‌مندان جهت رشد زیست‌بوم کارآفرینی کشور آغاز کرده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: پرسونابازاریابی دیجیتالوبینار طراحی استراتژی محتوا استراتژی محتوا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.