رویداد سال استارت‌آپی فرصت امروز
باحمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

رویداد سال استارت‌آپی فرصت امروز

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳ | ۳ دقیقه

این رویداد فرصتی استثنایی برای استارت‌آپ‌ها و علاقمندان به استارت‌آپ است.

نوپانا: از تکنیک‌های ایده‌پردازی برای راه‌اندازی استارت‌آپ تکنیک راحت‌سازی است. به عنوان نمونه گوگل جست‌وجو مقالات و مطالب را برای همه راحت کرده است.

تکنیک راحت‌سازی اصول و روش‌هایی برای دستیابی به ایده دارد:

تکنیک کمک کردن

کمک به حسابداری شرکت‌ها

کمک به واردات و صادرات

کمک به پیدا کردن کار و کارگر

 و ...

این تکنیک یکی ازروش‌های ایده‌پردازی است. به‌طور مثال دانشجویی در یکی ازدانشگاه‌ها با این تکنیک توانست استارت‌آپی را با این عنوان که دانشجوها با نصب این اپلیکیشن از تشکیل شدن یا نشدن کلاس‌ها، ویس هرکلاس ، جزوه‌های کلاس‌ها که به صورت پی دی اف ارسال می‌شد و همچنین میتوانستن پایان نامه یا تحقیق‌شون را آماده کنند، راه‌اندازی کرد.

اولین دوره آموزشی صفر تا صد راه‌اندازی استارت‌آپ در تاریخ جمعه ۲۵ اسفند۹۶ برگزار می‌شود. در این دوره بسیاری از مسائلی که برای شما دشوار یا غیرملموس مانند ایده‌پردازی، طراحی ارزش پیشنهادی، بوم نویسی و ... است، رفع و قابل اجرا می‌شود.

درآخر این دوره آموزشی نیز از ایده‌های شما حمایت خواهد شد و روی استارت‌آپ شما سرمایه‌گذاری و مشاوره داده می‌شود تا استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کرده و مدیریت کنید.

جهت ثبت نام با شماره‌ ۰۹۹۰۴۱۳۳۹۵۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها: راه‌اندازی استارت‌آپرویداد سال استارت‌آپی فرصت امروزتکنیک راحت‌سازیروش‌های ایده‌پردازی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.