تلاش برای جذب سرمایه برای است‌آپ‌های حوزه آموزشی
استارت آپ دمو: ۸

تلاش برای جذب سرمایه برای است‌آپ‌های حوزه آموزشی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴ | ۳ دقیقه

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران از برگزاری هشتمین رویداد عرضه به سرمایه‌گذاران تحت عنوان Startup Demo با هدف جذب سرمایه برای استارتاپ‏های فعال حوزه آموزشی خبر داد.

به گزاری ایسنا، اکبر قنبرپور با اشاره به برگزاری استارتاپ دمو گفت: هدف اصلی این رویداد، مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبین ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در ۲ بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استارتاپ‌ها می‌توانند در این رویداد به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند. سرمایه‌گذاران نیز در یک زمان کوتاه، استارتاپ‌ها را بررسی کرده و پس از برگزاری جلسات خصوصی و بررسی میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار و میزان فروش به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر می‌کنند. در این صورت مذاکرات بعدی تا حصول نتیجه نهایی توسط مرکز فن ‏بازار ادامه خواهد داشت.

قنبرپور با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد سرمایه‌گذاری، افزود: برای حضور در هشتمین رویداد استارتاپ دمو، ده‌ها استارتاپ اعلام تقاضا کرده بودند که در مرحله اول پس از بررسی درخواست‌های ارسال شده تعداد ۱۰ استارتاپ برای ارائه آزمایشی انتخاب شد و در مرحله دوم پس از ارائه حضوری این تیم‌ها، ۸ استارتاپ نهایی برای حضور در رویداد انتخاب خواهند شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را در روز ۱۲ اسفندماه جاری در دانشگاه شهید بهشتی با حضور سرمایه‌‏گذاران تخصصی این حوزه و  استارتاپ‌های حوزه آموزش ذکر کرد و یادآور شد: این رویداد در حوزه‌های آموزش آنلاین، سیستم‌های مدیریت یادگیری، آموزش فناوری، مدرسه‌های نسل آینده و ابزارهای مطالعه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: استارت‌آپاستارت‌آپ دمورویداد
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.