مدیرکل میراث فرهنگی تهران خواستار حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری شد
برای رفع مشکلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری: ۸

مدیرکل میراث فرهنگی تهران خواستار حمایت از استارت‌آپ‌های گردشگری شد

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۱ | ۲ دقیقه

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران در دیدار با استاندار تهران خواستار حمایت از اجرای طرح‌های استارتاپی در حوزه گردشگری و عرضه تولیدات هنرمندان صنایع‌دستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مهدوی گفت: بخشی از مشکلات در حوزه صنایع دستی و گردشگری عرضه محصولات است که با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در ایجاد استارات آپ‌های خلاق، عرضه محصولات برای گردشگران داخلی و خارجی و حتی بازارهای دور دست اروپایی فراهم می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با اظهار اینکه: رشد تلکنولوژی موجب می‌شود تا شکل سنتی عرضه خدمات سفر در چند سال آینده دست خوش تغییرات قرار گیرد افزود:در ابتدای سال جدید کارگاه های آشناسازی با ساختار و مزایای طرح های استارتاپی برای مدیران دفاتر خدمات مسافرتی برگزار می‌شود.

وی افزود :ما باید به هنرمندان صنایع دستی نرم افزارهایی را معرفی کنیم تا به راحتی محصولات خود را بدون واسطه بازاریابی کنند و عرضه کنند که در نهایت رضایت خریدار و هنرمند حاصل می‌شود.

مهدوی گفت :به زودی با  فراخوان عمومی از افراد خلاق در حوزه استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی دعوت می شود تا طرح های خود را برای بررسی به استان تهران ارائه دهند و این قول را میدهیم با تمام توان از این طرح ها حمایت کنیم.

برچسب‌ها: صنایع دستیمجید مهدویمدیرکل میراث فرهنگی تهراناستارت‌آپ‌های گردشگری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.