کارگاه آموزشی تجربه کاربری
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

کارگاه آموزشی تجربه کاربری

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی تجربه کاربری (ux) توسط نوآفرینان در تاریخ ۱۷ اسفند از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه مهندس علیرضا نیکوکار، مدیر تجربه کاربری چارگون برگزار می‌شود.

نوپانا: یکی از فاکتورهایی که نقش به‌سزایی در موفقیت محصولات و خدمات دارد، تجربه کاربری مناسبی است که در اختیار کاربر گذاشته می‌شود. اگر کیفیت این تجربه به اندازه‌ای نباشد که کاربر را راضی نگاه دارد، در اولین فرصت که محصول یا خدمت مشابهی را با تجربه کاربری بهتری پیدا نماید حتی با وجود تعداد محدودتری کارکرد، به آن محصول مهاجرت می کند. تمرکز اصلی متخصصان تجربه کاربری، خلق تجربه‌های شیرین‌تر برای کاربران است. هدف این کارگاه آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم پایه و اصلی در تجربه کاربری، فرآیند کلی تجربه کاربری و جایگاه تجربه کاربری در توسعه کسب‌وکار و موفقیت آن است.

ثبت‌نام این کارگاه نیز از طریق وب‌سایت ایوند بوده و کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: تجربه کاربریکارگاه آموزشی تجربه کاربریUXخلق تجربه بهترمحصول مشابه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.