کارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۰ | ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو توسط آکادمی کارآفرینی تهران در تاریخ 17 اسفند در ساختمان انستیتو مهندسی نفت پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نوپانایک سایت اینترنتی اگر بازدید نداشته باشد، هیچ ارزشی ندارد. اکثر مدیران سایت‌ها به خوبی می‌دانند که برای موفقیت باید بازدید سایت خود را افزایش دهند. سئو، کم هزینه‌ترین و پربازده‌ترین روش افزایش ورودی هدفمند سایت‌ها در اینترنت است و امروزه همه فعالان وب به اهمیت آن پی برده‌اند. با توجه به اینکه گوگل همواره از الگوریتم‌های خود محافظت می‌کند، تصورات اشتباه زیادی در مورد سئو (Seo) وجود دارد که با واقعیت هم‌خوانی ندارند.

سئو مبارزه‌ای است میان گوگل، شما و رقبایی که کلمات کلیدی مختلف دارید. برای پیروزی در این مبارزه باید استراتژی داشته باشید.

سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه به شرح زیر می‌باشند:

استراتژی چیست؟

 طراحی استراتژی با شناسایی منابع

 انواع هدف‌گذاری در سئو

 استخراج کلمات کلیدی مناسب و موثر

 داستان خرید مشتری و ارتباط آن با سئو

 استراتژی‌های افزایش ورودی گوگل

 ۱۰ استراتژی سئو که شما را به موفقیت می‌رساند

 چگونه می‌توانیم با یک فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس، با دیجی کالا رقابت کنیم؟

 چگونه از تکنیک‌های روابط عمومی آنلاین استفاده کنیم؟

 چگونه اعتبار سایت در گوگل را افزایش دهیم؟

 تحلیل، بهبود و اندازه‌گیری نتایج

 تمرین گروهی طراحی استراتژی

ثبت نام این کارگاه از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت تا ۱۷ اسفند ۹۶ اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

هسته‌ مرکزی آکادمی کارآفرینی تهران فعالیت خود را به عنوان یک تیم دانشجویی از سال ۱۳۹۳ در دانشکده‌ی کارآفرینی دانشگاه تهران و با مجموعه سمینارهای «کافه کارآفرینی» به منظور ارتباط دانشگاه و صنعت، انتقال تجارب کارآفرینان موفق، آموزش مهارت‌های کارآفرینی و ایجاد انگیزه برای شروع کسب‌وکار توسط دانشجویان و علاقه‌مندان جهت رشد زیست‌بوم کارآفرینی کشور آغاز کرده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: SEOبهینه‌سازی سایتآکادمی کارآفرینی تهرانسئوکارگاه آموزشی نوابغ استراتژی سئو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.