جذب سرمایه ۸۵۰ میلیون دلاری توسط تلگرام
در راه توسعه ۸

جذب سرمایه ۸۵۰ میلیون دلاری توسط تلگرام

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۳ | ۲ دقیقه

«تلگرام» در اولین راند جذب سرمایه مورد نیاز میلیارد دلاری‌اش، توانسته ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه از طریق روش ICO جذب کند.

نوپانا: «تلگرام» در اولین راند جذب سرمایه مورد نیاز میلیارد دلاری‌اش، توانسته ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه از طریق روش ICO جذب کند. این پول برای توسعه پلتفرم اختصاصی بلاک‌چین تلگرام موسوم به TON یا Telegram Open Network جذب شده است. اگر مسیر جذب سرمایه تلگرام، طبق پیش‌بینی‌های موسس آن یعنی پاول داروف پیش رود، قرار است تا این مسنجر ۲ میلیارد دلار جذب سرمایه داشته باشد.

قابل توجه است که این جذب سرمایه تاکنون بیشترین میزان جذب پول از طریق ICO بوده است و همچنین نخستین باری است که داروف از سرمایه شخصی‌اش برای توسعه تلگرام استفاده نمی‌کند. قرار است نسخه اولیه (MVP) پلتفرم TON در شش ماهه دوم سال جاری میلادی رونمایی شود.

روش ICO برگرفته از Initial coin offering روشی جدید برای جذب سرمایه استارتاپ‌هاست که از طریق ارزهای رمزپایه (کریپتوکارنسی) و توسط جمع‌سپاری (کراود) جذب سرمایه صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها: تلگرامجذب سرمایه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.