رویداد «هفته استارت‌آپی اینترنت اشیاء در حوزه کشاورزی»
معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار می‌کند ۸

رویداد «هفته استارت‌آپی اینترنت اشیاء در حوزه کشاورزی»

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۰۶ | ۳ دقیقه

اتاق تهران در ادامه برنامه‌های خود در حوزه کسب‌وکارهای نوین و برای آشنا کردن فعالان اقتصادی با نوآوری‌های صورت گرفته در استارت‌آپ‌ها، رویدادی فناورانه در حوزه کشاورزی برگزار خواهد کرد.

معاونت کسب‌وکار اتاق بازرگانی تهران در راستای مأموریت‌های خود در توانمندسازی نوآورانه و فناورانه جامعه فعالان اقتصادی کشور و با هدف استفاده از  ظرفیت‌های فعالان کسب‌وکار نوین در حوزه کشاورزی، رویداد «هفته استارت‌آپی اینترنت اشیاء در حوزه کشاورزی» را برگزار خواهد کرد که شرکت در آن برای همه فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران آزاد است.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، در این رویداد برای حل مشکلات موجود در حوزه کشاورزی با استفاده از فناوری‌ها نوین چاره‌اندیشی خواهد شد.

بنابر آنچه معاونت کسب‌وکار اتاق تهران اعلام کرده است برای برگزاری هرچه بهتر و رسیدن به حداکثر بهره‌وری از برگزاری این رویداد، از فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی، دعوت شده است تا آن دسته از مشکلات خود در حوزه کشاورزی را که احتمال برطرف شدن آن بواسطه استفاده خلاقانه از تکنولوژی وجود دارد، احصاء کرده و از طق لینک زیر با پر کردن پرسش‌نامه به مدیریت کسب‌وکارهای نوین اتاق تهران اعلام کنند.

در این پرسشنامه مشکلات فعالان حوزه کشاورزی، محدودیت‌های اجرایی در زمینه بهره‌برداری از فناوری مدنظر از جمله مشکلات مربوط به زیرساخت‌هایی چون آب و برق و هم‌چنین تمایل فعالان اقتصادی به سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها یا خرید محصولات نوین مورد پرسش قرار گرفته است. از طریق لینک زیر امکان ثبت‌نام برای حضور در این رویداد و بیان مشکلات موجود فراهم شده است.

برچسب‌ها: استارت‌آپاینترنت اشیاکشاورزی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.