برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران را بشناسید!
روایت کشمون و بیدینگ؛ ۴

برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران را بشناسید!

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۲:۳۰ | ۴ دقیقه

کشمون و بیدینگ، تیم‌های پیروز اولین دوره رویداد کارزار، بزرگترین مسابقه استارت‌آپی ایران هستند.

نوپانا: استارت‌آپ‌های کشمون و بیدینگ به‌عنوان برندگان اولین دوره کارزار، بزرگترین مسابقه استارت‌آپی ایران، در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران انتخاب شدند.

کشمون که در رده بذری این مسابقه شرکت کرده بود، استارت‌آپی در حوزه فروش اینترنتی زعفران است. کشمون که توسط جوانان قائنی تاسیس شده، بر کشت‌وکار و آماده کردن زعفران نظارت می‌کند تا مطمئن شود که بهترین کیفیت زعفران به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

کشمون خودش زعفران نمی‌کارد؛ همچنین کشمون زعفران از کشاورزها نمی‌خرد که به مشتریان بفروشد؛ بلکه اول کشاورزهایی را که به روش‌های طبیعی و سنتی (بدون مواد شیمیایی) زعفران می‌کارند پیدا می‌کند؛ کشاورزهایی که درباره کم آبی نگران هستند و حاضرند روش کشاورزی قدیمی‌شان را تغییر بدهند تا بشود امیدی به نجات سفره‌های آب زیرزمینی داشت و بعد در مرحله دوم این کشاورزها را به دنیای آنلاین، یعنی کشمون می‌آورد. به این طریق مشتریان و کشاورزها می‌توانند با هم آشنا شوند و در صورت تمایل زعفران‌شان را از آنها تهیه کنند.

بیدینگ، دیگر برنده این مسابقه ، در رده ابتدایی شرکت کرده بود. بیدینگ شرکتی است که با بهره‌گیری از شناسایی موقعیت مکانی (Location Intelligence) قادر خواهد بود که تجربه‌های مفیدی را برای کاربران و راه‌حل‌هایی‌ خلاقانه برای کسب‌وکار‌ها به وجود آورد. اطلاعات موقعیت مکانی به برند‌ها کمک می‌کند تا مشتری‌های خود را شناخته، رفتار آنها را بسنجند و بر اساس آن رفتار، در زمان مناسب یک پیام درست را منتقل کنند.

بیدینگ، به عنوان اولین سرویس تبلیغات مبتنی بر موقعیت مکانی، به شما این امکان را می‌دهد که کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس رفتار، سن، جنسیت، منطقه جغرافیایی و یا اپراتور تلفن همراه، هدفمند کنید. بیدینگ با دسترسی به بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی، قادر به اجرای انواع کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال است.

این تیم‌ها پس از موفقیت در سه مرحله داوری توسط داوران مختلف که شامل اعضای ارشد شتابدهنده‌ها، سرمایه‌گذاران و فعالان اکوسیستم استارت‌آپی، به فینال رویداد کارزار راه یافتند.

فینال رویداد کارزار که در خلال اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد، با ارائه تیم‌های فینالیست در حضور داوران برگزار شد که در نهایت دو تیم کشمون و بیدینگ با کسب حداکثر امتیاز از داوران و همچنین بیشترین رای از نگاه مردمی، برنده بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران به مبلغ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان شدند.

(همچنین بخوانید: فینالیست‌های بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران مشخص شدند)

برچسب‌ها: کارزارکشمونبیدینگجشنواره وب و موبایل ایرانرقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.