واش‌لین؛ خدمات خشکشویی آنلاین
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۴

واش‌لین؛ خدمات خشکشویی آنلاین

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۹ - ۱۷:۰۰ | ۶ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که خدمات خشکشویی را به صورت آنلاین و باکیفیت ارائه می‌کند.

نوپانا: در جامعه امروزی افراد وقت زیادی برای شست‌وشو و اتو کردن لباس‌های خود ندارند و اکثرا این کار را به خشکشویی می‌سپارند؛ اما بارها اتفاق افتاده که خشکشویی بسته بوده یا دسترسی به آن مشکل است. همچنین ممکن است مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت نداشته باشند.

واش‌لین، استارت‌آپ ارائه خدمات خشکشویی و اتوشویی به صورت آنلاین است. واش‌لین کلیه خدمات خشکشویی و اتوشویی لباس مردانه و زنانه و منسوجات خانگی از جمله پرده و پتو را ارائه می دهد.

حسام بصیری، بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «اولین دلیلی که سبب توجه به موضوع خشکشویی شد، حوزه فعالیت اعضای تیم بود. مشغله‌های زیاد، عملا زمان کافی برای شست‌وشو و اتوی لباس‌ها را از ما گرفته و حتی زمانی که به خانه می‌رسیدند یا در آخر هفته، خشکشویی محله بسته بوده یا مراجعه به خشکشویی زمان‌بر بود. از سوی دیگر، کیفیت خشکشویی و اتوشویی و نحوه بسته‌بندی و تحویل و دریافت مناسب نبوده و این موضوع دغدغه‌ای برای‌مان شده بود. این موضوع سبب راه‌اندازی واش‌لین شد تا خدمات خشکشویی به صورت سفارش آنلاین و زمان‌بندی‌های مشخص برای دریافت و تحویل و خدمات در محل مشتری را ارائه کند.»

شما می توانید با مراجعه به وب سایت واش‌لین اپلیکیشن آنها دریافت کنید. سهولت سفارش، دریافت، تحویل، کیفیت بالا و زمان سریع ارائه خدمات مهم‌ترین مزیت این استارت‌آپ است و دیگر لازم نیست که افراد برای خشکشویی از خانه خارج شوند.

از سوی دیگر، بسته‌بندی آنها متمایز است و برای سهولت مشتریان، بسته‌های اختصاصی به آنها داده می‌شود که می‌توانند لباس‌های شست‌وشویی و خشکشویی را به صورت جداگانه از لباس‌های اتویی جمع کرده و در زمان سفارش تحویل همکاران آنها دهند.

بصیری در مورد مهم‌ترین دغدغه کسب‌وکار خود گفت: «مهم‌ترین دغدغه بسیاری از مشتریان ، کیفیت کار و حتی در اوایل برگشت لباس تحویلی بود. ما علاوه بر جذب صدها مشتری جدید در هر ماه، با مدیریت ارتباط مشتریان، توانسته همه مشتریان قبلی خود را حفظ کند. درخواست ما از مردم این است که به خشکشویی‌های آنلاین که سابقه و تجربه مناسب دارند اطمینان کنند. همچنین برای حفظ کیفیت باید دقت کنند که حتما خشکشویی دارای کارگاه مجهز باشد.»

او افزود: «بهبود روش‌های دریافت سفارش و سرعت بیشتر در زمان دریافت و تحویل دغدغه اصلی تیم لجستیک واش‌لین است. ما هیچ وقت از سرعت و کیفیت راضی نمی‌شویم و خواسته ما این است که بخش لجستیک بتواند در کمترین زمان به تمام مشتریان خدمت‌رسانی کند و بخش خشکشویی نیز باکیفیت‌ترین خدمات را به همه مشتریان ارائه نماید.»

واش‌لین تصمیم دارد شبکه ارائه خدمات خشکشویی آنلاین  خود را در سراسر تهران گسترش دهد. توسعه فعالیت‌ها در سایر شهرها نیز در حال نهایی شدن است. همچنین ورود به حوزه‌های جدید در شست‌وشو و ارائه پکیج های ویژه از برنامه‌هایی است که آنها در نظر دارند.

(همچنین بخوانید: چرا آنلاین لباس بخریم؟)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیwashlinواش‌لینخشکشویی آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.