تاپ‌دی، جدیدترین سامانه حمل‌ونقل شهری
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۶

تاپ‌دی، جدیدترین سامانه حمل‌ونقل شهری

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۶:۵۵ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه حمل‌ونقل درون شهری فعالیت دارد.

نوپانا: ترافیک و آلودگی هوا مشکل همیشگی شهرهای بزرگ و پرجمعیت است. این دو عامل، سبب شده تا مردم زیادی از آژانس‌ها و خودروهای دربستی استفاده کنند؛ تاکسی‌یاب‌های آنلاین نیز برای کمک به حل این مشکل راه‌اندازی شده‌اند.

تاپ‌دی، سامانه هوشمند حمل‌ونقل درون شهری است که به تازگی آغاز به کار کرده است. تاپ‌دی با برنامه‌ریزی دقیق، نگرشی صحیح و رویکردی نوین پا به این عرصه گذاشته و با ارائه روش‌های جدید، تجربه بهتری از سفر پدید خواهد آورد.

عبدالرضا هنری، بنیانگذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «آغاز پایه‌ریزی نسل دوم خدمات حوزه حمل‌ونقل درون شهری کشور، اردیبهشت سال ۹۶ و همزمان با راه‌اندازی سامانه هوشمند حمل‌ونقل تاپ‌دی بود. با تحقیقات مستمر میدانی و آسیب‌شناسی گسترده‌ای که در ابعاد مختلف این سبک از خدمات انجام دادیم، به واقعیت‌هایی پی بردیم. مبلغ کرایه سفر مهم است اما اطمینان داریم که امنیت در سفر مهم‌ترین دغدغه مسافران است. همچنین به این جمع‌بندی رسیدیم که علاوه بر سرعت دسترسی به خودرو، کیفیت خودرو و کیفیت رانندگی نیز جز مهم‌ترین اولویت‌هاست.»

شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت تاپ‌دی، این اپلیکیشن را دریافت کنید. آنها اعتقاد دارند که رانندگان همکار ما، به‌عنوان صادق‌ترین شرکای تجاری شرکت، لازم است از خدمات بیمه تکمیلی درمانی، منزل مسکونی آبرومند، خدمات خرید و رفاهی متناسب با شرایط خود بهره‌مند شوند.

هنری با اشاره به تفاوت در سطح خدمات جانبی ارائه شده به مسافرین در کسب‌وکار خود، گفت: «مسافرین قادرند مسافرت مورد نیاز خود را از قبل رزرو کنند یا می‌توانند به راننده‌هایی که از او رضایت دارند، علاوه بر دادن امتیاز بالا، به روش هوشمند انعام بدهند. همچنین می‌توانند در مواقع اضطراری به دکمه تماس اورژانسی دسترسی داشته باشند.»

او ادامه داد: «رانندگان نیز از امکاناتی مانند دریافت خودروی اقساطی، مسکن اقساطی، بیمه تکمیلی، بیمه تامین اجتماعی، کارت‌های خرید و رفاهی تخفیفی بهره‌مند خواهند شد. همچنین آموزش‌های پیش و حین کار از جمله مواردی است که به صورت مستمر به رانندگان تاپ‌دی ارائه خواهد شد.»

هنری مهم‌ترین نگرانی خود را اینگونه بیان کرد: «به‌عنوان مدیریت مجموعه تاپ‌دی، نگرانم که در آینده صنعت حمل‌ونقل هوشمند به سمت تجاری شدن پیش برود و چرخی که هزینه‌های اختراع آن را دیگران پرداخت کرده‌اند و ما به درستی و هوشمندانه از این ایده و تکنولوژی تجربه شده در حال استفاده هستیم، با مدیریت ناصحیح و با رویکرد ابزاری و مالی، به مسیرهای غیرمشتری مدارانه چه در خصوص مسافر و چه در خصوص راننده بکشانیم.»

رویکرد تاپ‌دی مبتنی بر توجه خاص به مسافر و رسیدگی مستمر به زندگی راننده بوده و خواهد بود. آنها در آینده‌ای نزدیک نسل جدیدی از خدمات هوشمند حمل‌ونقل را به مردم و رانندگان معرفی خواهند کرد و به‌عنوان اولین سامانه هوشمند نسل دوم این صنعت جایگاه‌سازی خواهند کرد.

(همچنین بخوانید: شکست ۲۴۵ میلیون دلاری اوبر در دادگاه)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیحمل‌ونقل شهریتاکسی‌یاب آنلاینتاپ‌دیtopdi
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.