کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران
فینال کارزار برگزار شد ۸

کشمون و بیدینگ برندگان بزرگترین جایزه استارت‌آپی ایران

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۸:۴۰ | ۳ دقیقه

دو استارت‌آپ «بیدینگ» و «کشمون» برنده اولین دوره از مسابقه کارزار شدند.

نوپانا: امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ماه) فینال کارزار در خلال جشنواره‌ وب و موبایل ایران برگزار شد. در این رویداد دو استارت‌آپ «بیدینگ» و «کشمون» با کسب بالا‌ترین میزان آرا از طرف هیئت داوران و مخاطبان حاضر در سالن به عنوان برندگان اولین دوره از رقابت‌های کارزار انتخاب شدند.

نتایج داوری اولین دوره کارزار

استارت‌‌آپ کشمون در مرحله بذری توانست با کسب ۳ رای از طرف هیئت داورن و یک رای از طرف مخاطبان داخل سالن (۸۹ درصد آرای مردمی)، در مجموع با ۴ رای به عنوان استارت‌آپ منتخب رده بذری در فینال این رقابت‌ها انتخاب شود.
استارت‌‌آپ بیدینگ در مرحله ابتدایی توانست با کسب ۲ رای از طرف هیئت داورن و یک رای از طرف مخاطبان داخل سالن (۴۴ درصد آرای مردمی)، در مجموع با ۳ رای به عنوان استارت‌آپ منتخب رده ابتدایی در فینال این رقابت‌ها انتخاب شود.



گفتنی است، برنده نهایی رده مرحله اولیه Early Stage (بیدینگ) مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری Seed Stage (کشمون )مبلغ ۵۰ میلیون تومان را به عنوان جایزه این دوره از رقابت‌ها دریافت می‌کنند.

اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری Seed stage و مرحله اولیه Early stage برگزار ‌شد که پس از سه مرحله داوری، اول در هر رده ۳۰ استارت‌آپ برتر برگزیده شدند و سپس در هر رده ۱۰ استارت‌آپ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند و بعد از آن ۶ تیم نهایی مشخص شدند.
امروز از بین این ۶ تیم برندگان نهایی انتخاب شدند و چک جایزه خود را در مراسم کارزار دریافت کردند.

(همچنین بخوانید: فینالیست‌های بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران مشخص شدند)

برچسب‌ها: کارزاررقابترویداد استارت‌آپیکشمونبیدینگاستارت‌‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.