سپ، حامی بخش استارت‌آپ‌های دهمین جشنواره وب و موبایل ایران
جشنوار وب و موبایل ۲۶ و ۲۷ بهمن‌ماه برگزار می‌شود ۸

سپ، حامی بخش استارت‌آپ‌های دهمین جشنواره وب و موبایل ایران

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۰ | ۳ دقیقه

سپ امسال حامی ویژه‌ی بخش استارت‌آپ‌های این جشنواره خواهد بود و در نمایشگاه جانبی مراسم اختتامیه، در کنار ۳۲ اسپارنسری که حامی آنها بوده حضوری پررنگ خواهد داشت.

نوپانا: به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران، از امروز با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سامان، برگزار خواهد شد. همچنین  این شرکت قصد دارد تا در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران، مسابقه‌ای با عنوان رقابت بزرگ هارمونی برگزار نماید. در این مسابقه، ۱۲ تیم سه نفره از استارت‌آپ‌ها با هم رقابت می کنند و در نهایت یک تیم به عنوان قهرمان انتخاب خواهد شد. در این رقابت که بر اساس بازیگونگی طراحی شده است، هر تیم می‌بایست یک پازل تقارن را حل نماید. پازلی که از چالش‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت استارت‌آپ‌ها ساخته شده و هر تیم پازل خود را با پاسخ‌های مناسب و مرتبط کامل می­کند.

جشنواره وب و موبایل ایران با چندهزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود. این جشنواره از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد. سپ امسال حامی ویژه‌ی بخش استارت‌آپ‌های این جشنواره خواهد بود و در نمایشگاه جانبی مراسم اختتامیه، در کنار ۳۲ اسپارنسری که حامی آنها بوده حضوری پررنگ خواهد داشت.

امسال مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران، ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو واقع در شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان برگزار می­شود و بخش نمایشگاهی آن از ساعت ۹ الی ۱۷ عصر فعال است.

برچسب‌ها: جشنواره وب و موبایل ایرانپرداخت الکترونیک سامانسپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.