فینال کارزار فردا برگزار می‌شود
روز نهایی ۸

فینال کارزار فردا برگزار می‌شود

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۱:۴۷ | ۵ دقیقه

برندگان نهایی بزرگترین مسابقه استارت‌آپی ایران فردا مشخص می‌شوند.

فینال کارزار در روز ۲۶ بهمن‌ماه، ۱۵ الی ۱۸ در جشنواره‌ وب و موبایل ایران برگزار خواهد شد تا در آن روز برندگان بزرگ‌ترین رقابت استارت‌آپی مشخص شود.

کارزار استارت‌آپی

اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری Seed stage و مرحله اولیه Early stage  برگزار می‌شود که پس از سه مرحله داوری، اول در هر رده ۳۰ استارت‌آپ برتر برگزیده شدند و سپس در هر رده ۱۰ استارت‌آپ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند و بعد از آن ۶ تیم نهایی مشخص شدند. در مرحله نهایی نیز قرار است از هر رده یک استارت‌آپ به عنوان برنده نهایی اعلام شود.

گفتنی است، برنده نهایی رده مرحله اولیه Early Stage مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری Seed Stage مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
همچنین علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همه استارت‌آپ‌های برگزیده نیز، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.

گفتنی است که حامیان مالی دو جایزه ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی کارزار نوپاهاب، کافه بازار و اتاق بازرگانی تهران هستند.

استارت‌آپ‌های راه یافته به فینال

ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب شروع شده بود و ۶ استارت‌آپ‌ «کشمون، راوی و خبریو» در رده بذری و «بیدینگ، نظربین و ایران‌رنتر» در رده ابتدایی توانسته‌اند پس از سه مرحله داوری از بین حدود ۸۰۰ استارت‌آپ نظر داوران کارزار را برای حضور در مرحله نهایی جلب کنند. 

 

مراسم چگونه برگزار خواهد شد؟إ

در ابتدای این مراسم دبیرخانه کارزار به ارائه آمارهای این رویداد خواهد پرداخت. در ادامه شاهد معرفی و ارائه وحید رجبلو (کارآفرین توان‌یاب)، سپس ۳ ارائه رده بذری کارزار و ۳ ارائه رده ابتدایی کارزار خواهیم بود. بعد از آن ۳۰ استارت‌آپ برتر رده‌های بذری و ابتدایی معرفی خواهند شد. در نهایت برنده نهایی اعلام و از حامیان این رویداد تقدیر به عمل خواهد آمد.

فرآیند داوری فینال

 در فینال این رقابت تیم‌های منتخب، در مقابل ۶ داوری که همگی از نمایندگان و مدیران شرکت‌های فعال در زمینه سرمایه گذاری خطر پذیر هستند به ارائه استارت‌‌آپ خود می‌پردازند. پس از آن رای گیری مردمی به صورت سیستماتیک از افراد حاضر در سالن انجام می‌شود که به عنوان یک رای در کنار رای داوران قرار می‌گیرد. درنهایت استارت‌‌آپی پیروز این رقابت است که در مجموع بیشترین رای را کسب کرده باشد.

(همچنین بخوانید: تندیس کارزار رونمایی شد)

برچسب‌ها: رقابترویدادرویداد استارت‌آپیاستارت‌آپکارزار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.