ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات برای سال ۹۷
رییس جمهوری در نشست مشترک استانداران سراسر کشور: ۸

ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات برای سال ۹۷

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۲:۴۰ | ۲ دقیقه

رییس جمهوری با بیان اینکه سرعت اینترنت یکی از ضرورت های اشتغال و اقتصاد ما است گفت: ایجاد ۱۰۰ هزار شغل در حوزه فناوری اطلاعات برای سال ۹۷ مد نظر قرار است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در نشست مشترک استانداران ، وزرا و روسای سازمان های اقتصادی سراسر کشور گفت: فضای مجازی می تواند واسطه های مضر و تاخیرهای هزینه ساز را از چرخه تولید و خدمات حذف کند. دکتر روحانی با اشاره به استفاده از واژه اقتصاد دیجیتالی به جای اقتصاد دانش بنیان افزود: تاکنون ۲۰ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات هزینه کردیم تا مردم راحت تر زندگی کنند.

رییس جمهوری تصریح کرد: در مسئله حمل و نقل درون شهری و کم کم در برون شهری همین فضای مجازی می تواند تحول ایجاد کند. وی با تاکید بر اینکه باید جنس ارزان تحویل مردم بدهیم گفت: مزرعه ها را باید بتوانیم به بازار وصل کنیم و خانه های مردم باید از طریق اینترنت به مغازه ها و خارج کشور وصل و گردشگر جذب کنیم.

برچسب‌ها: حسن روحانیفناوری اطلاعات و ارتباطات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.