مثلث طلایی صعود بر قله موفقیت
سه رویکرد سودمند در مسیر اهداف ۸

مثلث طلایی صعود بر قله موفقیت

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰ | ۳ دقیقه

موفقیت در مسیر هدف‌ها برای هر انسانی ارزشمند است؛ اما رسیدن به آن چندان آسان نیست. در این مطلب به سه رویکرد ساده و در عین حال سودمند می‌پردازیم که شما را در مسیر موفقیت هدایت می‌کنند.

نوپانا: تعریف موفقیت برای همه افراد متفاوت است؛ اما به طور کلی می‌توان گفت یک فرد موفق سعی می‌کند تا هر روز بهتر از روز قبل باشد. می‌توانید یک چک لیست بسیار ساده برای خود درست کنید تا ببینید آیا هر روز به موفقیت نزدیک‌تر شده‌اید یا نه.

در نوشتار زیر یک چک لیست ساده برای موفقیت را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید:

قرار گرفتن در مسیر درست

به گزارش نوپانا، شاید بر اثر روزمرگی از مسیر درست خارج شده باشید و مسیری که در آن قرار گرفته‌اید شما را به آرزو و رویای همیشگیتان نرساند. طی کردن مسیرهای تکراری شور و اشتیاق شما را از بین می‌برد. برای رسیدن به اهداف خود باید در مسیر درستی قرار بگیرید؛ پس بهتر است هر روز قرارگیری در مسیر درست را چک کنید.

رویارویی با چالش‌ها

در زندگی حرفه‌ای برای موفق‌تر شدن و از بین بردن محدودیت‌ها باید با چالش‌ها درگیر شوید. با ترس‌های خود مواجه شوید تا بتوانید بر آن‌ها غلبه کنید. از چالش‌ها نترسید زیرا شما را به سمت هدف‌های جدید هدایت می‌کنند.   

برنامه‌ریزی

برای رسیدن به اهداف خود باید یک برنامه منظم داشته باشید. در این برنامه، اهداف بزرگ و دور از دسترس را به یک سری هدف‌های کوچک و قابل دسترس تقسیم کنید. با این کار ترس شما برای شروع مسیری که در نظر گرفته‌اید کم می‌شود. هر روز برنامه‌ خود را چک کنید تا بتوانید طبق آن پیش بروید. 

(همچنین بخوانید: ۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین می‌کنند)

برچسب‌ها: موفقیت برنامه‌ریزیاهدافغلبه بر چالش‌هاسبک زندگی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.