کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است. این کارگاه از ساعت ۹ الی ۱۳ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه آرمان فاطمی، مدیر ارتباط با مشتری اسنپ برگزار می‌شود.

نوپاناسیستم مدیریت ارتباط با مشتری یک ابزار توانمند و کارا برای بازاریابی است. با یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری قدرتمند می‌توانید به اطلاعات ارزشمندی مانند ثبت محصولات محبوب و غیرمحبوب مشتری، الگوهای هزینه‌ای و محل آنها، سن و جنسیت مشتریان، سلیقه‌ها، نیازها و عادات خرید مشتریان دسترسی داشته باشید.

داشتن شناخت خوب از مشتریان، شما را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های بازاریابی را در جهت صحیح توسعه داده و سپس نیازهای خاص مشتریان را برآورده کرده و در نهایت فروش خود را افزایش دهید.

ثبت‌نام این کارگاه نیز از طریق وب‌سایت ایوند بوده و کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

تیم نوآفرینان از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را در حوزه طراحی و برگزاری رویداد آغاز نموده است. در طی مدت فعالیت، این تیم توانسته است چندین رویداد ملی و بین‌المللی را در دانشگاه های تربیت مدرس، تهران و شهید بهشتی برگزار نماید و با سازمان‌هایی چون سازمان محیط زیست و پژوهشگاه نیرو و همچنین مرکز همکاری فناوری ریاست جمهوری همکاری نماید.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: شناخت مشتریکارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریCRM
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.