کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۷:۰۰ | ۲ دقیقه

امور حقوقی، بیمه، مالیات در کسب‌وکارهای نوپا از جمله موضوعاتی به شمار می‌روند که اگر به آنها توجه نشود، می‌تواند زمینه‌ساز مشکلات زیادی باشد.

نوپانا: کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپا توسط نوآفرینان در تاریخ ۴ اسفند از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در پردیس فنی دانشگاه تهران با ارائه محمد یونسی، مشاور حقوقی شتابدهنده فارابی برگزار می‌شود.

پیچیدگی پروژه‌ها و روابط تجاری، وجود تخصص‌های مختلف را برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار ایجاب می‌کند. مسئولیت مدیران و اعضای شرکت‌های تجاری در مقابل یکدیگر و مشتریان، قوانین بیمه، مسئولیت‌های مالیاتی شرکت‌های تجاری و صاحبان مشاغل از جمله ملزوماتی است که پیش از راه‌اندازی هر کسب‌وکار باید نسبت به آن آگهی داشت.

ثبت‌نام این کارگاه از طریق وب‌سایت ایوند انجام شده و کد تخفیف ۱۰ درصدی nopana ویژه همراهان نوپانا اختصاص داده شده است. همچنین یک جلسه مشاوره حقوقی رایگان نیز برای شرکت‌کنندگان در این کارگاه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای نوپا) به نشانی http://nopana.ir برگزار می‌شود 

 

برچسب‌ها: کارگاه آموزشی امور حقوقی، بیمه و مالیات کسب‌وکارهای نوپامسئولیت‌های مالیاتیقوانین بیمه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.