از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۲ ۸

از ارتباط کارآمدتر با مشتریان تا ساخت آسان فروشگاه‌های اینترنتی

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ اسپیدلین (SpeedLane) که استارت‌آپی در زمینه جذب مشتری است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ سندتسک (Sendtask) که یک پلتفرم برای همکاری و ارتباط با افراد تیم، تامین‌کنندگان و مشتریان است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ بانچ (Bunch) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه فرهنگ سازمانی می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ بوتسیفای (Botsify) که ابزاری برای ارتباط بهتر با دانش‌آموزان است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ اورکاسو (Orcaso) را معرفی می‌کنیم که ابزاری برای انجام سریع‌تر کارها است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «بیدک» که یک پلتفرم ساخت فروشگاه اینترنتی است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. اسپیدلین (SpeedLane)

به گزارش نوپانا، اسپیدلین راحت‌ترین راه برای ترویج کسب‌وکار و ارتباط با مشتری است. با این پلتفرم می‌توانید به سادگی و بدون زحمت از مشتریان خود پشتیبانی کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید. در این پلتفرم یک روند بازاریابی خودکار وجود دارد؛ بازدیدکنندگان شما به صورت خودکار به سمت کمپین‌های بازاریابی هدایت می‌شوند و پیشنهادهایی به آن‌ها ارائه می‌شود. این روند، بازدیدکنندگان را با محصولات شما آشنا می‌کند و در نهایت منجر به افزایش خرید آن‌ها می شود.

۲. سندتسک (Sendtask)

سندتسک ابزاری برای همکاری با اعضای تیم و افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید است. با سندتسک می‌توانید به راحتی پروژه‌های خود را مدیریت کنید، یک لیست از کارها ایجاد کنید، آن را با برچسب‌های سفارشی سازماندهی کنید و پیشرفت خود را در یک مکان پیگیری کنید. همچنین می‌توانید از طریق گوشی‌ هوشمند یا وب از این پلتفرم استفاده کنید و در عرض چند ثانیه با دیگران همکاری کنید. سندتسک برای همه افراد رایگان است و خدمات آن همیشه رایگان خواهد ماند.

۳. بانچ (Bunch)

راهبران سازمان‌های بزرگ با بانچ می‌توانند یک ابزار علمی برای ساخت و مدیریت فرهنگ سازمانی داشته باشند. این اپلیکیشن ابتدا فرهنگ گذشته سازمان را ارزیابی می‌کند؛ سپس با مشخص کردن اهداف، می‌توانید روند پیشرفت سازمان را مشاهده و بررسی و توسعه تیم خود را به سمت درستی هدایت کنید. اعضای استارت‌آپ بانچ، گروهی از مهندسان داده و روانشناسان هستند. بانچ بر اساس یک مدل علمی توسعه‌یافته طراحی شده که توسط ۵۰۰ استارت‌آپ تایید شده است.

۴. بوتسیفای (Botsify)

بوتسیفای یک راه سرگرم‌کننده برای آموزش به کودکان است. افراد ۱۰ تا ۲۰ سال به یادگیری از طریق اپلیکیشن‌ها علاقه  زیادی دارند؛ به همین علت در بوتسیفای از طریق اپلیکیشن‌هایی که به صورت صفحات پرسش و پاسخ هستند، به کودکان و شاگردان خود درس‌های مختلف را آموزش می‌دهید.

۵. اورکاسو (Orcaso)

اورکاسو به شما کمک می‌کند تا کارهایتان را سریع‌تر انجام دهید و با اعضای تیم همکاری کنید. در این پلتفرم هر فرد یک مسئولیت یا کار را انتخاب می‌کند، انجام کار توسط فرد پیگیری می‌شود و تنها زمانی که کار تمام شد می‌تواند وظیفه‌ دیگری را انتخاب کند.

۵+۱. بیدک

بیدک پلتفرمی ایرانی برای ساخت فروشگاه اینترنتی است. افراد می‌توانند از طریق این فضای ابری حتی بدون داشتن دانش فنی، فروشگاه اینترنتی بسازند و آن را مدیریت کنند. همچنین می‌توانند به صورت همزمان محصول خود را در کانال‌های مختلف بفروشند و از طریق بیدک فروش خود را مدیریت کنند.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۱

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپاستارت‌آپفروشگاه اینترنتی۵+۱ استارت‌آپیبیدکمدیریت ارتباط با مشتریکار گروهیآموزش
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.