ضرورت حمایت از کسب‌وکارهای جدید و  استارت‌آپ‌ها
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد: ۸

ضرورت حمایت از کسب‌وکارهای جدید و استارت‌آپ‌ها

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۸ | ۲ دقیقه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای جدید و استارتاپ ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رفع معضل بیکاری از مسیر فضای کسب و کارهای جدید و نوپا ممکن خواهد بود از این رو اینگونه فعالیت ها در آذربایجان شرقی مورد حمایت قرار می گیرد.

وی ایجاد اکوسیستم نوآوری در استان را از برنامه های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری دانست و گفت: ما در صدد ایجاد اکوسیستم نوآوری در تبریز هستیم این مهم نیز با تکیه بر توانمندی های شرکت های دانش بینان محقق می شود .

جهانگیری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا تبریز را به عنوان یک شهر دانش بنیان و فناور معرفی کنیم تا شاهد شکوفایی فعالیت های فناورانه در این شهر باشیم.

وی اشتغال زایی حاصل از کسب و کارهای جدید را یادآور شد و گفت: در مورد اشتغال جوانان دیگر ظرفیت اشتغال زایی از توزیع پول نفت وجود ندارد از این رو باید به فکر ایده های نو و فناورانه باشیم.

برچسب‌ها: تبریز اکوسیستم نوآوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.