رویداد دیموند اکسپو
با حمایت رسانه‌ای نوپانا ۶

رویداد دیموند اکسپو

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰ | ۲ دقیقه

رويداد دیموند اکسپو توسط شتابدهنده دیموند در تاريخ ۹ اسفندماه ۹۶ از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار می‌شود.

نوپاناشتاب‌دهنده دیموند امسال، ۹ رویداد کارآفرینی دیگر با عنوان دیموند پیچز (DMOND Pitches) برگزار کرد که برآمد آنها، گسترش شبکه ارتباطی میان بازیگران اصلی بخش های مختلف صنعت با کارآفرینان بود و در همین راستا سرمایه‌گذاری‌های متعددی صورت گرفت. آخرین رویداد امسال، جمع بندی و چکیده ای از تمام پیچ‌دی‌های (Pitch day) برگزار شده خواهد بود.

تفاوت این رویداد با دیگر رویدادها این است که میهمانان ما، نفرات اول تا سوم پیچ‌های گذشته، داوران و سرمایه‌گذاران بوده و برگزیدگان هر پیچ، در یک ارائه آسانسوری در حضور فعالان موثر اکوسیستم کارآفرینی، با هم رقابت می‌کنند و فرصت‌های زیادی برای جذب سرمایه خواهند داشت.

در پایان نیز به تیم‌های اول تا سوم از این برگزیدگان، بر اساس امتیازدهی مهمانان رویداد، به ترتیب جوایز ۱۰، ۵ و ۳ میلیون تومانی اعطا خواهد شد. علاوه بر این، استارت‌آپ برگزیده آرای مردمی، با جایزه ۲ میلیون تومان از طریق رای‌گیری در سامانه تامین مالی جمعی کارن کراد انتخاب می‌شود.

لازم به ذکر است این رویداد با همت شتاب‌دهنده دیموند و حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: جذب سرمایهاستارت‌آپstartupشتابدهنده دیمونددیموند اکسپوDMOND
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.