بیم‌ها و امیدهای آینده فناوری اطلاعات
در سومین همایش آینده وب و موبایل مطرح می‌شود: ۸

بیم‌ها و امیدهای آینده فناوری اطلاعات

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۲:۰۷ | ۴ دقیقه

پیش‌بینی آینده روزبه‌روز دشوارتر می‌شود. شتاب روزافزون پیشرفت انواع فناوری‌ها و اثر متقابل آن‌ها بر سرعت دادن به پیشرفت یکدیگر، فضایی را ایجاد کرده که حتی بزرگ‌ترین آینده‌پژوهان جهان نیز نمی‌توانند تصویر درستی از آن‌چه پیش روی بشر قرار دارد ارائه دهند.

نوپانا: سومین همایش آینده وب و موبایل ایران، جایگاهی است که نخبگان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در یک برنامه دو روزه از آخرین تحقیقات و دستاوردهای خود سخن می‌گویند. این همایش که برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود، محفلی است برای ارتباط نزدیک و تبادل نظر با قله‌های فناوری‌های مربوط به وب و موبایل در ایران. در دو همایش پیشین، بیش از ۷۰۰ نفر به صورت حضوری و بیش از ۲۰ هزار نفر به‌صورت زنده از محتوای ارائه شده در رویداد بهره بردند.

در همایش امسال که روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود، نام چهره‌های سرشناسی از قبیل جادی میرمیرانی، مصطفی امیری، صادق علوی‌زاده، جلال روحانی، اشکان بروج، مصطفی لامعی، وحید رجبلو، مانی رضوی‌زاده، صالح برادران امینی، مجتبی طباطبایی و حمید فرجی دیده می‌شود. هر یک از این افراد در حوزه تخصصی خود به‌عنوان یک چهره موفق و مرجع شناخته می‌شوند.

دبیر همایش آینده وب و موبایل با اشاره به این که محورهای همایش امسال شامل اینترنت چیزها، واقعیت افزوده و مجازی، هوش مصنوعی و فین‌تک هستند گفت: ما در همایش پارسال مسائلی را مطرح کردیم و دیدیم که در سالی که گذشت، روندهای مطرح شده در همایش پارسال به میزان بسیار بالایی محقق شدند. علوی‌زاده ضمن دعوت از تمام موسسات، سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگی که به نوعی با فناوری اطلاعات سروکار دارند برای شرکت در این همایش افزود: فناوری منتظر ما نمی‌ماند، اگر از همین امروز با دقت آینده را رصد نکنیم و در جریان شکل‌گیری پدیده‌های نوین نقش پررنگی ایفا نکنیم، فناوری ما را غافل‌گیر کرده و به سادگی از قافله رقابت عقب خواهیم ماند.

سومین همایش آینده وب و موبایل ایران به همت مدرسه استاندارهای وب در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند برگزار می‌شود. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی fowm.ir مراجعه کنید.

(همچنین بخوانید: رقابت وب‌سایت و اپلیکیشن موبایل‌ها)

برچسب‌ها: جشنواره وب و موبایل ایرانسومین همایش آینده وب و موبایل ایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.