شرکت‌های دانش‌بنیان مسیر مناسبی برای کاهش بیکاری هستند
استاندار یزد: ۸

شرکت‌های دانش‌بنیان مسیر مناسبی برای کاهش بیکاری هستند

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۰:۰۲ | ۵ دقیقه

«محمود زمانی قمی» در نشست با شرکت‌ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه ICT استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان مسیر مناسبی برای کاهش بیکاری هستند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ شب دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه، استاندار یزد در نشست با شرکت‌ها، استارتاپ ها و فعالان حوزه ICT استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، ضمن تبریک بهار انقلاب و سالگشت پیروزی نهضت بزرگ اسلامی ایران بیان کرد: در آستانه چهل‌سالگی عمر بابرکت انقلاب قرارگرفته‌ایم و طبیعتاً تکالیفی متفاوت با گذاشته بر عهده ماست.

«محمود زمانی قمی» افزود: اولین تکلیف این است که نشانه‌های چهل‌سالگی و بلوغ در رفتار همه متصدیان و همه دلدادگان و پیروان این نهضت بزرگ به‌خوبی دیده شود.
استاندار یزد خاطرنشان کرد: در ساحت‌ها و حوزه‌های مختلف امیدواریم این بلوغ به ظهور برسد و با شرایط و حساسیت‌های پیش رو برای بزرگداشت این ایام تمام توان و تدبیر را به کارخواهیم گرفت.
زمانی قمی ادامه داد: استان یزد از قدیم در حوزه تلاش، توسعه و مسائل اقتصادی یکی از بنیان‌گذاران بخشی از صنایع در کشور ازجمله صنعت نساجی محسوب می‌شود.
وی گفت: یزد دومین رتبه معدنی کشور را دارد و صنایعی که در حوزه معدنی در استان یزد شکل‌گرفته بسیار چشمگیر و قابل‌توجه است تا جایی که ۵۰ درصد از کاشی و سرامیک ایران در این استان تولید می‌شود.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان افزود: آنچه امروز تمام ارکان کشور بر آن توافق دارند رونق دادن به حوزه اقتصاد از طریق رونق تولید برای مقابله با بیکاری است.
وی افزود: آنجایی که همه چشم دوختند تا مشکل بیکاری کاهش پیدا کند صنایع سنتی ما نمی‌توانند پاسخ این بخش را بدهند و شرکت‌های دانش‌بنیان مسیر خوبی برای حل این موضوع است.
استاندار یزد یادآور شد: یکی از رفتارهای خوبی که در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب دولت و کشور از خود نشان داد شکستن پوسته مدیران مسن در بدنه اجرایی کشور بود و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نماد این حرکت منطقی در کشور است.

زمانی قمی گفت: اگر این مدل و نسخه در سایر دستگاه‌ها نیز پیروی شود که خوشبختانه در برخی موارد شاهد آن هستیم، می‌توانیم امیدواریم باشیم تا با نسل سومی‌ها ارتباط مناسب برقرار کنیم.
وی اظهار داشت: نسل سومی‌ها می‌توانند با مدیران جوان‌تر ارتباط برقرار کنند تا بتوانیم از حریم انقلاب و نهضت با امید به ارزش‌هایی که آن‌ها می‌تواند دفاع منطقی را از کشور داشته باشد دیده شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود بیان کرد: استان یزد در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالان بسیار توانمندی در سطح کشور دارد و امیدواریم با بهره‌مندی هر چه‌بهتر از این ظرفیت‌ها یزدی آبادتر داشته باشیم.

برچسب‌ها: اشتغال‌زاییاستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.