وینداد، اولین پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین شروع به کار کرد!
مشاوره آنلاین ، اختصاصی و حرفه‌ای؛ ۸.۷

وینداد، اولین پلتفرم خدمات حقوقی آنلاین شروع به کار کرد!

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۰ | ۴ دقیقه

اغلب کسب‌وکارها با مسائل حقوقی آشنا نیستد. یک مشاور حقوقی خوب و حرفه‌ای، می‌تواند به کسب‌وکار شما رونق بیشتری ببخشد.

نوپانا: کسب‌وکارها و شرکت‌های کوچک و بزرگ در ایران به خدمات حقوقی خوب دسترسی ندارند و همین امر موجب می‌شود درگیر مسائل و مشکلات حقوقی مختلفی شوند، مشکلاتی که اغلت جلوی رشد این شرکت‌ها را می‌گیرد.

موسسات حقوقی و وکلا به شکل سنتی کار می‌کنند و هنوز خود را با چالش‌ها و شرایط کسب‌وکارها و شرکت‌های تجاری سازگار نکردند، همچنین نواقص بزرگی در قانون تجارت ایران دیده می‌شود که این دسته از کسب‌وکارها را پوشش نمی‌دهند.کارآفرینان و بنیان‌گذاران کسب‌وکارها عموما با مسائل حقوقی آشنایی کافی ندارند در صورتی که اغلب فرایند حقوقی و قانونی پیچیده و ترسناک است.

راه‌حل این چالش‌های حقوقی چیست؟

با توجه به شرایط موجود در اکوسیستم کارآفرینی و تجارت ایران و شناسایی مشکلات و نیازهای این حوزه، وینداد به‌عنوان پلتفرمی آنلاین برای دسترسی بهتر کارآفرینان و شرکت‌ها به خدمات حقوقی راه‌اندازی شده است.

وینداد با استفاده از تکنولوژی و در بستر وب خدمات حقوقی منحصر به فرد، مقرون به صرفه، ساده و کاربردی را به شرکت‌های کوچک و بزرگ ارائه می‌کند. خدماتی شامل بانک قرارداد و اسناد حقوقی، مشاوره و پشتیبانی حقوقی اختصاصی برای هر قرارداد، امکان درخواست طراحی، تنظیم و بررسی قراردادهای حقوقی برای کسب‌وکار ها است.

خدمات حقوقی وینداد توسط چند موسسه حقوقی حرفه‌ای و بزرگ ایران انجام می‌شود که با فضای تجارت و کسب‌وکار ایران آشنایی کامل و کافی را دارند.

مزایای خدمات حقوقی آنلاین وینداد

تمام اسناد حقوقی و قراردادهای وینداد توسط تیم‌های حقوقی باتجربه، حرفه‌ای و کاربلد طراحی و تنظیم شده است. اگر کسب‌وکار شما در حال راه‌اندازی باشد، می‌توانید از قراردادها و اسناد مربوط به ثبت و راه‌اندازی شرکت استفاده کنید؛ حتی اگر کسب‌وکار شما راه‌اندازی شده است، می‌توانید از قراردادهای فروش، اجاره، وکالت، استخدام و مالی وینداد استفاده کنید.

همچنین اگر درحال جذب سرمایه هستید، می‌توانید از قراردادهای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه و قراردادهای عدم افشا یا محرمانگی (NDA) نیز استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های وینداد، مشاوره آنلاین ، اختصاصی و حرفه‌ای آن است. شما ‌می‌توانید بعد از دریافت قرارداد و سند حقوقی مورد نظر خود ۱۰ روز مشاوره آنلاین و حرفه‌ای برای شخصی‌سازی و انجام تغییرات قرارداد مورد نظر خود استفاده کنید.

(همچنین بخوانید: آشنایی با مسائل حقوقی، گره‌گشای فعالیت استارت‌آپ‌ها است)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیvandaوندامشاور حقوقیمشاور حقوقی آنلاین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.