به روز شوید
توقف کار واتس‌اپ بر روی میلیون‌ها تلفن ۶

به روز شوید

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۸ | ۳ دقیقه

حدود یک میلیارد کاربر واتس‌اپ در سال 2017 قادر نخواهند بود با دستگاه‌های قدیمی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

تغییرات مورد انتظاری که در سال 2017 برای واتس‌اپ پیش خواهد آمد، این است که حدود یک میلیارد کاربر قادر نخواهند بود با دستگاه‌های قدیمی از این اپلیکیشن استفاده کنند.

از 30 ژوئن 2017، این نرم‌افزار هفت ساله دیگر روی سیستم عامل‌های Blackberry OS، Blackberry 10 ، Nokia S40، Nokia Symbian S60، Android 2.1 ,2.2 ، Windows Phone 7، iPhone 3GS/iOS 6 کار نخواهد کرد.

چشم‌پوشی از خاطرات

سخنگوی واتس‌اپ می‌گوید:‌ "در حالی که دستگاه‌های قدیمی موبایل بخش مهمی از خاطرات ما شده‌اند، اما دسترسی ما به قابلیت‌های اپلیکیشن‌های محبوب خود در آینده توسط آنها امکان‌پذیر نیست. این برای ما یک تصمیم دشوار است، اما به هرحال ما می‌خواهیم راه‌های بهتری برای لمس ارتباط کاربران با دوستان، خانواده و کسی که دوستشان دارند، در واتس‌اپ ارائه کنیم." اگر شما هم از دستگاه‌های نام‌برده استفاده می‌کنید، توصیه ما این است که برای ادامه استفاده از خدمات واتس‌اپ، قبل از به پایان رسیدن سال 2016 سیستم عامل‌های اندروید، آی‌او‌اس و ویندوزفون تلفن همراه خود را ارتقا دهید.

برچسب‌ها: جهانتکنولوژیاپلیکیشنخدمات
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.