اسنپ با اسنپ تریپ وارد بازار گردشگری آنلاین می‌شود
بر اساس همکاری دو استارت‌آپ شکل می‌گیرد: ۸

اسنپ با اسنپ تریپ وارد بازار گردشگری آنلاین می‌شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۳۵ | ۴ دقیقه

همکاری جدید اسنپ با پین‌تاپین سبب به وجود آمدن اسنپ‌تریپ شده تا اسنپ در حوزه گردشگری نیز فعالیت داشته باشد

به گزارش دیجیاتو، گروه اینترنتی ایران با نام IIG نزدیک به ۴ سال پیش در کشور شروع به فعالیت کرده و استارتاپ‌های نسبتا مطرحی را راه‌اندازی کرده است. در بین شرکت‌های زیرمجموعه این گروه نام پین تا پین به عنوان پلتفرم خرید آنلاین بلیت هواپیما و رزرواسیون هتل به چشم می‌خورد که چندی پیش خبر از همکاری آنها با مجموعه جدید گروه اینترنتی ایران یعنی زودروم منتشر شده بود. حالا خبر می‌رسد که از چند روز بعد پین تا پین با نام تجاری جدید اسنپ تریپ به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اسنپ که اولین سامانه هوشمند تاکسی آنلاین در ایران به شمار می‌رود در بین سایر شرکت‌های مجموعه گروه اینترنتی ایران از محبوبیت و احتمالا درآمد بیشتری برخوردار است، پیش‌تر همکاری نزدیکی را با سامانه زودفود (سفارش آنلاین غذا) آغاز کرده بود که منجر به تغییر نام اسنپ فود این سازمان شده بود.

در راستای فعالیت جدید نام تجاری پین تا پین، این شرکت با سایت فلایتو نیز به تفاهماتی رسیده و قرار است همکاری نزدیک و مشترکی را با هم داشته باشند. سایت فلایتو برخاسته از یک فروشگاه فیزیکی با سابقه در زمینه خرید و فروش بلیت هواپیماست که کارکردی همچون سایت علی بابا و زورق دارد. همکاری اسنپ تریپ و فلایتو در زمینه فروش آنلاین بلیت هواپیما بوده و به زودی آغاز خواهد شد.

خانواده گروه اینترنتی ایران با حمایت ایرانسل آغاز به کار کرده و شامل شرکت‌های بامیلو (بازار اینترنتی ایرانی)، اسنپ‌فود (خرید آنلاین غذا)، زودروم (کرایه اتاق)، اسکانو (خرید و فروش مسکن) و اسنپ (تاکسی آنلاین) است. پیش‌تر شرکتی به نام موزاندو نیز در این گروه فعالیت می‌کرد که در ادامه راه خود با بامیلو ادغام شد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که آیا پین تا پین توسط اسنپ خریداری شده و یا صرفا یک همکاری بین شرکتی صورت گرفته ولی در هر صورت به نظر می‌رسد گروه اینترنتی ایران تصمیم گرفته تا سهم بیشتری از بازار آنلاین گردشگری را داشته باشد. پیش‌تر دو شرکت علی‌بابا و زورق از دیگر شرکت‌های معروف این حوزه با یکدیگر قرارداد همکاری بسته بودند و باید دید که در آینده کدام یک از این شرکت‌ها می‌تواند در بازار گردشگری آنلاین موفق‌تر ظاهر شود.

برچسب‌ها: اسنپتاکسی‌یاب آنلایناستارت‌آپ گردشگریاسنپ‌تریپپین‌تاپین
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.