از ابزار مدیریت منابع انسانی تا نرم‌افزار حسابداری آنلاین
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۱ ۸

از ابزار مدیریت منابع انسانی تا نرم‌افزار حسابداری آنلاین

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۲:۰۰ | ۵ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ اکتیو پی‌دی (Active PD) که استارت‌آپی در زمینه مدیریت منابع انسانی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ انرژی‌گریدر (EnergyGrader) که یک پلتفرم برای مدیریت انرژی است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ لومینوث (Luminoth) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه هوش مصنوعی و بینایی ماشین می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ متریکسوآودینس (Metricso Audience)  که ابزاری برای شناخت مخاطبان کسب‌وکار است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ میته (Mitte) را معرفی می‌کنیم که یک سیستم هوشمند تصفیه آب است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «استورم» که یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین مناسب برای کسب‌وکارهای کوچک است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. اکتیو پی‌دی (ActivePD)

اکتیو پی‌دی یک نرم‌افزار مدیریت کارمندان برای تیم‌های منابع انسانی مدرن است که به آن‌ها کمک می‌کند تا امور مربوط به کارکنان و بازخورد آنان را از طریق یک پلت‌فرم آنلاین بصری و ساده مدیریت کنند.

۲. انرژی‌گریدر (EnergyGrader)

انرژی‌گریدر یک پلتفرم آنلاین برای سازمان‌هایی است که می‌خواهند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند و هزینه‌های سازمان را کاهش دهند. برای استفاده از این سرویس نیازی به انجام کارهای پیچیده نیست و می‌توانید به راحتی با معرفی سازمان خود به این استارت‌آپ، توصیه و مشاوره‌های شخصی برای صرفه‌جویی در انرژی دریافت کنید.

۳. لومینوت (Luminoth)

لومینوت یک ابزار اوپن‌سورس در زمینه بینایی ماشین است. در حال حاضر این پلتفرم برای تشخیص شی و طبقه‌بندی تصاویر است اما در آینده ویژگی‌های بیش‌تری به این پلتفرم اضافه خواهد شد.

۴. متریکسوآودینس (Metricso Audience)

متریکسوآدینس به برندهای مختلف کمک می‌کند تا مخاطبان خود را به خوبی بشناسند. این اپلیکیشن، فعالیت‌ها و رفتارهای مخاطبان در رسانه‌های اجتماعی را آنالیز می‌کند و توصیه‌هایی درباره ارتباط با مخاطبان ارائه می‌کند تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

۵. میته (Mitte)

میته سیستم تصفیه آب هوشمندی است که آب تصفیه شده و سالم را در خانه برای شما فراهم می‌کند. این دستگاه برای تولید آب سالم، ابتدا آب را تصفیه می‌کند و سپس مواد معدنی به آن اضافه می‌کند. در این سیستم هوشمند چرخه طبیعی آب شبیه‌سازی می‌شود.

۵+۱. استورم

استورم یک نرم‌افزار حسابداری آنلاین است که با ارائه گزارشات و نمودارهای تحلیلی به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک در تصمیم‌گیری کمک می‌کند. استورم در هر زمان و هر مکان در دسترس است.

قسمت پیشین:

قسمت ۳۰

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیهوش مصنوعیحسابداریمنابع انسانیفناوریمدیریت انرژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.