تکسوس، ابزار جست‌وجوی بهتر در وب‌سایت
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

تکسوس، ابزار جست‌وجوی بهتر در وب‌سایت

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰ | ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که جست‌وجو در وب‌سایت‌ شما را آسان‌تر و پیشرفته‌تر می‌کند و باعث افزایش رضایت کاربران می‌شود.

نوپانا: اکثر ما با مشکل جست‌وجو کردن در وب‌سایت‌ها مواجهیم. مطالب بی‌ربط، اشتباه و غیرواقعی که در هنگام جست‌وجو در وب‌سایت‌ها نمایان می‌شود، برای کاربران آزاردهنده بوده و آنها را از وب‌سایت شما دور می‌کند.

تکسوس سرویس ابری جست‌وجوی پیشرفته در محتوای فارسی است. تکسوس با ارائه گزارش‌هایی از جست‌وجوی کاربران و قابلیت‌هایی همچون نمایش تبلیغ بر اساس جست‌وجوی کاربران می‌تواند ارزش خوبی برای مدیران سایت‌ها فراهم سازد.

مرتضی خالقی و راضیه فرجام‌فرد، بنیان‌گذاران این استارت‌آپ، به مدت چهار سال به صورت تخصصی بر موتورهای جست‌وجو کار کرده‌اند. خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار نوپانا گفت: «علاقه‌مندی ما به مفاهیم جست‌وجو به صورت تخصصی از چهار سال پیش شروع شد. در آن زمان ما کار سرچ را به صورت علمی شروع کردیم. هرجا و هر چیزی که به موتورهای جست‌وجو ربط داشت، ما حاضر بودیم و یاد می‌گرفتیم. در این مدت به این نتیجه رسیدیم که جای خالی یک سرویس تخصصی سرچ در ایران احساس می‌شود که بعد از بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدیم که سرویس جست‌وجوی تکسوس را راه‌اندازی کنیم.»

دغدغه اکثر کاربرها در استفاده از سایت‌های اینترنتی، پیدا کردن مطالب مورد نظرشان است. مدیران سایت‌ها محتوایشان را تولید می‌کنند و در سایت قرار می‌دهند اما هنگامی که کاربر به سایت آنها مراجعه می‌کند در انبوهی از مطالب گم می‌شود و در آخر مطلب مورد نیازش را پیدا نمی‌کند.

تکسوس به عنوان یک موتور جست‌وجوی پیشرفته که به صورت خاص برای سایت‌ها راه‌اندازی شده، می‌تواند به کاربران کمک کند تا مطالب مورد نظرشان را پیدا کنند. در همین راستا مدیر سایت هم مطمئن است که هر مطلب به دست کاربر درست می‌رسد. همچنین با ارائه گزارش‌هایی از جست‌وجوی کاربران و قابلیت‌هایی همچون نمایش تبلیغ بر اساس جست‌وجوی کاربران می‌تواند ارزش خوبی برای مدیران سایت‌ها فراهم سازد.

خالقی افزود: «هموار کردن بستر کار حرفه‌ای برای جوانان همواره یکی از درخواست‌های مهم هر استارت‌آپی بوده است.»

چشم‌انداز تکسوس بهبود وضعیت جست‌وجوی سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و هر جایی که محتوای آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد، است.

(همچنین بخوانید: جابیکو؛ موتور جست‌وجوی مشاغل در بستر وب)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیtaxusتکسوسجست‌وجواستارت‌آپاستارتاپموتور جست‌وجو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.