کارآفرینان تهرانی در کنار استارت‌آپی‌های کرمانشاه
در یک اردوی استارت‌آپی مطرح شد: ۸

کارآفرینان تهرانی در کنار استارت‌آپی‌های کرمانشاه

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰ | ۳ دقیقه

ظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ تعدادی از کارآفرینان استارت‌آپی، دانشجویان علاقمند و اعضای اتاق بازرگانی کرمانشاه از کارخانه نوآوری و شتاب‌دهنده آواتک بازدید کردند.

نوپانا: ظهر چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ تعدادی از کارآفرینان استارت‌آپی، دانشجویان علاقمند و اعضای اتاق بازرگانی کرمانشاه از کارخانه نوآوری و شتاب‌دهنده آواتک بازدید کردند.

در این بازدید، فعالان و علاقمندان اکوسیستم کارآفرینان استارت‌آپی کرمانشاه بخش‌های مختلف کارخانه نوآوری را دیدند و در فضای کار اشتراکی شتاب‌دهنده آواتک با استارت‌آپ‌های آواتکی آشنا شدند و با اعضای این استارت‌آپ‌ها از نزدیک به گفت‌وگو نشستند.

کرمانشاه از حادثه زلزله اخیر آسیب‌دیده است ولی فعالان و علاقمندان اکوسیستم استارت‌آپی این شهر با امید و تلاش بالا می‌خواهند با روحیه کارآفرینی، کسب‌وکار، امید و زندگی را بار دیگر به این شهر و مردم خونگرمش بازگردانند.

در این دیدار، تیم آواتک و استارت‌آپ‌های فعال در این شتاب‌دهنده، اعلام کردند که با آرزو و امید فردای بهتر برای کرمانشاه جهت فعال‌تر شدن اکوسیستم کارآفرینان استارت‌آپی این شهر در کنار آنها هستند و استارت‌آپی‌های کرمانشاه را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است این گروه کرمانشاهی پیش از بازدید از کارخانه نوآوری و آواتک به باشگاه کارآفرینی تیوان و مرکز پردازش کالای دیجی‌کالا، نیز سر زده بودند تا یک روز کاملا استارت‌آپی را در شهر تهران پشت سر بگذارنند.

برچسب‌ها: آواتککرمانشاه
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.