وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!
رینگ اسپرت؛ ۸

وقتی دیجی‌کالا نقد و بررسی ویدیویی خودرو می‌سازد!

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۵ | ۴ دقیقه

«رینگ اسپرت» نام یک مجموعه ویدیویی ساخت دیجی‌کالا است که چهارشنبه هر هفته، راس ساعت ۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ و کانال‌های آپارات و یوتیوب دیجی‌کالا منتشر می‌شود.

بسیاری از مردم، دیجی‌کالا را با نقد و بررسی‌های ویدیویی با کیفیت می‌شناسند؛ نقد و بررسی‌هایی که محصولات الکترونیکی نظیر گوشی موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و دوربین عکاسی را معرفی می‌کند و مورد ارزیابی قرار می‌دهد. به لطف همین نقد و بررسی‌های ویدیویی، مشتری می‌تواند با اطلاعات کافی درمورد خرید خود تصمیم بگیرد و به انتخاب درست برسد. گستره‌ی محصولات این فروشگاه اینترنتی طی سال‌های اخیر به گونه‌ای بزرگ شده که فروش خودرو، موتورسیکلت و لوازم جانبی اتومبیل را هم شامل می‌شود. با گذشت یک سال از راه‌اندازی بخش فروش خودرو، دیجی‌کالا تصمیم به ساخت و پخش مستند سریالی رینگ اسپرت گرفته است.

هدف اول ساخت این مستند، نقد و بررسی خودروهای روز بازار ایران است تا جواب سوال خریداران و علاقمندان به خودرو را بدهد. به‌طور مثال قسمت اول این مستند درباره‌‌ی رنو تالیسمان بود؛ خودروی لوکس و جذابی که نظر بسیاری از علاقمندان و مشتریان را به سمت خود جلب کرد. البته نقد و بررسی تنها موضوع رینگ اسپرت نیست؛ چراکه یکی از قسمت‌های رینگ اسپرت نگاهی به اتومبیل‌های آینده دارد و در ۲ قسمت از این مستند، به طور ویژه به تاریخچه‌ی خودروسازی ایران‌ پرداخته می‌شود.

رینگ اسپرت را می‌توان یک مستند خودرویی جذاب دانست. این مستند خودرو با ساختاری متفاوت نسبت به بسیاری از مستندهای ایرانی، تلاش کرده تا اتومبیل‌های جدید بازار ایران را در شهرهای مختلف تست کند و در جاهای دیدنی، جاد‌ه‌های کوهستانی و حتی در کویر مورد ارزیابی قرار دهد.  این مستند در عین حال که سرگرم‌کننده است، به خوبی مخاطب را با ویژگی‌های فنی اتومبیل و نقاط قوت و ضعف آن آشنا می‌کند.

همان‌طور که گفته شد، مستند رینگ اسپرت چهارشنبه هر هفته، راس ساعت۲۱ در سایت دیجی‌کالا مگ پخش می‌شود. علاوه بر این می‌توانید قسمت‌های جدید مستند رینگ اسپرت را در کانال یوتیوب دیجی‌کالا و کانال آپارات دیجی‌کالا تماشا کنید. هم‌چنین برای پیگیری از جدیدترین اخبار مستند خودرو رینگ اسپرت، می‌توانید دیجی‌کالا مگ را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام و توییتر دنبال کنید.

برچسب‌ها: دیجی‌کالارینگ اسپرت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.