اولین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی برگزار می شود
نوآوری در کشاورزی: ۸

اولین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی برگزار می شود

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۳ | ۳ دقیقه

نخستین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته با حمایت دانشگاه جیرفت و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش سرزمین ایرانیان: حسین مشایخی دبیر اجرایی اولین استارت‌آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت گفت: استارت‌آپ، یک رویداد نوین کارآفرینی است که دانشگاه جیرفت به عنوان یک دانشگاه پیشرو، در جهت ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستا حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و کارآفرین، این رویداد را برگزار کند.

وی از دریافت 120 ایده اولیه در نخستین استارت‌آپ تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته به آن خبر داد و افزود: استارت‌آپ، سازمان موقتی است که با هدف یافتن یک مدل کسب وکار تکرارپذیر و مقیاس‌پذیر در 50 تا 70 ساعت، حداقل سه مدل کسب وکار را به نتیجه می‌رساند و معمولاً سازمان‌هایی موفق هستند که پس از این 50 ساعت، یکدیگر را رها نکنند.

مشایخی تصریح کرد: پس از بررسی ایده‌های وارد شده به این رویداد کار آفرینی، طبق نظر داوران، 24 ایده در مرحله اولیه انتخاب و تیم‌های پنج نفره تشکیل می‌شود؛ در روزهای دوم و سوم در خصوص ایده‌ها بحث و بررسی صورت می‌گیرد و ایده‌ها پرورش داده می‌شود تا در نهایت ایده‌های برتر انتخاب و به کسب وکار تبدیل شوند.

دبیر اجرایی اولین استارت آپ ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رویداد مهم، حمایت از ایده‌های نوپا جهت شکل‌گیری کسب وکارها در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است که توسط دانشگاه جیرفت و با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

وی گفت: نخستین استارت‌آپ ‌ویکند تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته با حضور بیش از 120 نفر از نخبگان علمی منطقه، 24 الی 27 بهمن‌ماه سال‌جاری در دانشگاه جیرفت برگزار می‌شود.

(همچنین بخوانید: تأمین آب کشاورزی در مناطق خشک با تکنولوژی یک استارت‌آپ ایرانی)

برچسب‌ها: کشاورزی هوشمندتامین آب کشاورزیاستارت‌آپ‌
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.