بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مقر تپسی
سورنا ستاری: ۸

بازدید معاون علمی رئیس جمهور از مقر تپسی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۶ | ۴ دقیقه

عصر امروز دکتر ستاری، معاون علمی رئیس جمهور با بازدید از مقر تپ‌سی، گفتگوی دوستانه‌ای با مدیران این استارتاپ داشت.

به گزارش زومیت، عصر روز برفی ۸ بهمن‌ماه، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و عضو هیئت علمی دانشگاه شریف تهران، با حضور در مقر سرویس تپ‌سی (Tap30)، بیشتر با این استارتاپ موفق کشور آشنا شد و به گفت‌و‌گو با مدیران آن پرداخت. تپ‌سی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های کشور است که در زمینه‌ی سرویس‌های اشتراک‌گذاری و تاکسی آنلاین فعالیت می‌کند.

در ابتدای مراسم امروز و پس از بازدید سورنا ستاری از بخش تحقیق و توسعه، مهندسی و کال‌سنتر تپ‌سی، میلاد منشی‌پور مدیرعامل این شرکت به ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های تپ‌سی از زمان آغازبه‌کار آن پرداخت. منشی‌پور پس از تقدیر از دید حمایتی دکتر ستاری از استارتاپ‌ها، در ادامه به آغاز فرآیند تولید نرم‌افزار تپ‌سی در فرودین ۹۵ توسط نیروهای متخصص بومی و اولین سفر تپ‌سی در خرداد ۱۳۹۵ اشاره کرد.

هدف اولیه‌ی مدیران تپ‌سی، رسیدن به ۱۰ هزار سفر در روز طی یک سال اولیه فعالیت بود که البته این هدف در مدت ۵ ماه محقق شد. در حال حاضر تپ‌سی در ۱۴ شهر بزرگ کشور، با به‌کارگیری ۱۵۰ هزار راننده، به ارائه خدمات به بیش از ۴.۵ میلیون مسافر می‌پردازد.

منشی‌پور پس از ارائه‌ی توضیحات کوتاهی در مورد چالش‌های پیش‌ روی تپ‌سی، از رشد سریع این استارتاپ سخن گفت که پس از ۱۸ ماه از فعالیت آن، تعداد پرسنل فعال در تپ‌سی از ۲۶ به ۵۳۶ نفر رسیده است. مدیرعامل سامانه هوشمند درخواست تاکسی تپ‌سی در ادامه به نقش این استارتاپ در جلوگیری از فرار مغز‌ها اشاره کرد و آمار کوتاهی از میزان دانشجویان برتر و مدال‌آوران دانشگاه‌های مطرح کشور فعال در تپ‌سی ارائه داد.

دکتر سورنا ستاری در پایان مراسم ضمن تقدیر از کارشناسان و مدیران این سرویس درخواست تاکسی، تلاش آن مجموعه را در ارائه‌ی سرویس باکیفیت و سریع به مسافران و رانندگان ستود. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در ادامه به راه‌اندازی‌ سرویس‌های نوین توسط مدیران جوان و نخبگان اشاره کرد که منجر به جلوگیری از فرار مغز‌ها می‌شود و این حرکت را بسیار مثبت دانست. سورنا ستاری در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند آینده کاری نسل جوان را بسازند و دولتمردان نیز باید به مدیریت این فضا و ارائه‌ی امکانات مناسب برای این قشر از کارآفرینان بپردازند.

برچسب‌ها: تاکسی آنلاینتپسیسورنا ستاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.