اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد
کارزار به نیمه نهایی رسید ۸

اسامی ۲۰ تیم مرحله نیمه نهایی کارزار اعلام شد

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۰۰ | ۸ دقیقه

دبیرخانه کارزار، بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد.

نوپانا:‌ دبیرخانه کارزار، بزرگ‌ترین مسابقه استارت‌آپی ایران، اسامی ۲۰ تیم که موفق شدند در ۲ رده بذری و ابتدایی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند را اعلام کرد. بدین ترتیب، «پت‌خرید، کشمون، صد تحلیل، کوانت‌کن، تله‌طب، جیبی‌مو، زوپ، راوی، لوکسین‌تک و خبریو» در رده بذری و «بیدینگ، درمانه، استادکار، دونیت، چیدانه، آسان‌بار، نظربین، دال، گلدتک و ایران‌رنتر» در رده ابتدایی توانسته‌اند پس از داوری‌های اولیه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.

 

کارزار استارت‌آپی

امسال برای اولین‌ بار همزمان با جشنواره وب و موبایل ایران، در يك رويداد منحصربه‌فرد تحت عنوان «كارزار»، استارت‌آپ‌های ایرانی باهم و برای کسب ۲ جایزه بزرگ ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام این رویداد از تاریخ ۲۶ مهرماه و از طریق وب‌سایت نوپاهاب شروع شده بود و این استارت‌آپ‌ها از بین حدود ۸۰۰ استارت‌آپ توانستند نظر داوران کارزار را برای حضور در مرحله نیمه نهایی جلب کنند.

اولین دوره کارزار، رقابت بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی، امسال در ۲ رده مرحله بذری Seed stage و مرحله اولیه Early stage  برگزار می‌شود که پس از دو مرحله داوری، اول در هر رده ۳۰ استارت‌آپ برتر برگزیده شدند و اکنون در هر رده ۱۰ استارت‌آپ به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند. در مرحله نهایی قرار است از هر رده یک استارت‌آپ به عنوان برنده نهایی اعلام شود.

گفتنی است، برنده نهایی رده مرحله اولیه Early Stage مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و برنده نهایی رده مرحله بذری Seed Stage مبلغ ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند.
همچنین علاوه بر ۲ برنده نهایی، سایر استارت‌آپ‌های برگزیده نیز جوایز و حمایت‌های نقدی و غیرنقدی متنوعی را دریافت می‌کنند. همه استارت‌آپ‌های برگزیده نیز، فرصت‌های مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با کسب‌وکارشان، جذب سرمایه‌گذار و کسب عناوین مختلف خواهند داشت.

کارزار یک رویداد جامع و حرفه‌ای است که با حضور و حمایت برجسته‌ترین فعالان اکوسیستم استارت‌آپی ایران برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این مسابقه به نشانی Karzar.com نیز مراجعه کنید.

در داوری مرحله اولیه کارزار چه گذشت؟

نحوه داوری آنلاین

در این مرحله از حامیان تخصصی (برای مشاهده حامیان تخصصی کارزار می‌توانید به وبسایت کارزار مراجعه نمایید.) تقاضا شد تا از متخصصین خود نیروهایی را برای داوری معرفی کنند. این داوران پس از بررسی پروفایلی که استارت‌آپ‌ها در کارزار کامل کرده‌اند و مطالعه دقیق جواب‌ها، بررسی وبسایت و اپلیکیشن آنها، به سوالاتی که کارزار از داوران پرسیده بود، نمره دادند. در نهایت از آنها خواسته شد که در یک جواب آری یا نه، به این سوال که «آیا این استارت‌آپ‌ را به مرحله بعدی دعوت می‌کنید؟» پاسخ دهند. برآیند جوابهای آری یا نه + نمره‌ها، تعیین کننده برگزیدگان رویداد کارزار است.

۳۰ استارت‌آپ‌ برتر در هر رده 

استارت‌آپ‌ها در ابتدای ثبت‌نام، زیرگروه‌های خود را انتخاب کرده‌اند. (بنا بر اعلام قبلی کارزار، کارگروه کارزار حق تغییر زیرگروه‌ها را برای خود محفوظ دانسته بود.) بیشترین امتیاز در هر زیرگروه تعیین کننده ۳ استارت‌آپ‌ برتر است. اما ۳ استارت‌آپی که در هر زیرگروه معرفی شد بدون اولویت نسبت به یکدیگر هستند. (یعنی اول، دوم، سومی در کار نیست.)

۱۰ استارت‌آپ‌ راه یافته به نیمه‌نهایی در هر رده

این ۲۰ استارت‌آپ‌ (۱۰ استارت‌آپ‌ در ۲ رده) بدون توجه به زیرگروه‌ها و تنها بر اساس نمرات انتخاب شده‌اند.

استارت‌آپ‌هایی که انتخاب نشده‌اند

پس از اعلام نتایج، با مدتی تاخیر (به علت فشار کاری این روزهای کارزار)، به استارت‌آپ‌هایی که جزو منتخبین نبوده‌اند ایمیلی ارسال می‌شود که ضمن ارائه فیدبک داوران، زمینه‌هایی برای کمک به موفقیت هرچه بیشتر آنها فراهم نماید.

اسامی ۳۰ استارت‌آپ‌ منتخب رده بذری به شرح زیر است:

جواب‌گو، کافه‌تدریس، آقا اجازه، کوانت‌کن، صد‌تحلیل و جیبی‌مو، کادرو، تری‌دی‌پیکسلز، اپچه، تله‌طب، زوپ، نینیکس، هوم، لوکسین‌تک ، سم، راوی، سبکتو، خبریو، کلینیکس،الوویلا، اتورنتال، تاکسی‌۳۶۰، کرایه‌چی، می‌بریم، تیم‌کمپ‌‌، ریتین، شناسه، کشمون، بیدک و پت‌خرید.

 

اسامی ۳۰ استارت‌آپ‌ منتخب رده ابتدایی به شرح زیر است:

سرآشپز‌پاپیون، بیدینگ، نظربین، پیاده‌، ایزی‌پز، خوگر، دال، باریار، آسان‌بار، ترجمیار، نظربازار، شاپ‌فا، همراه‌مکانیک، ترب، گلد‌تک، استادبانک‌، ایسمینار، یادیز، ایران‌رنتر، دونیت، استودیوگونا، پسرخوانده، ماهورنگار، درمانه، فول‌فکر، دکتر دکتر، پلاک، استادکار و چیدانه.

(همچنین بخوانید: شروع کارزار استارت‌آپ‌های ایرانی)

برچسب‌ها: کارزاررقابتاستارت‌آپرویدادرویداد استارت‌آپی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.