از ابزار مدیریت رویدادها تا بستر آنلاین خرید و فروش خودرو
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۳۰ ۸

از ابزار مدیریت رویدادها تا بستر آنلاین خرید و فروش خودرو

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی می‌پردازیم.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، سراغ استارت‌آپ ایونت‌باکس (EventBox) که استارت‌آپی در زمینه برگزاری رویداد و کنفرانس است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ دراوچت (Draw.Chat) که یک ابزار طراحی گفت‌وگوی آنلاین برای کسب‌وکارها است می‌پردازیم. در ادامه با استارت‌آپ وب‌شد (theWebShed) گریزی به نقش استارت‌آپ‌ها در زمینه بازاریابی دیجیتال می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ راکینگ‌پیج (RockingPage) که ابزاری برای پیدا کردن موفق‌ترین وب‌سایت‌ها است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ موارد، استارت‌آپ ویسرا (Voicera) را معرفی می‌کنیم که یک دستیار مجازی برای جلسات شما است.

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی «اتکس» که یک بستر آنلاین برای خرید، فروش، معاوضه و کارشناسی خودرو در محل است، می‌پردازیم.

با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. ایونت‌باکس (EventBox)

ایونت‌باکس یک نرم‌افزار مدیریت رویدادها و کنفرانس‌ها است. این نرم‌افزار به منظور ذخیره زمان برگزارکنندگان رویداد با استفاده از ابزارهای قدرتمند خودکار برای انجام کارهای تکراری و زمانبر در برنامه‌ریزی همه رویدادها طراحی شده است. ایونت باکس در همه کارها، از برنامه‌ریزی موضوع مورد بحث و امور مربوط به سخنرانان رویداد تا مدیریت فروش بلیط‌ها و کمپین‌های بازاریابی، به شما کمک می‌کند.

۲. دراوچت (Draw.Chat) 

دراوچت یک ابزار طراحی گفت‌وگوی آنلاین است. می‌توانید تنها با چند کلیک و بدون نیاز به ثبت نام، صفحه چت خود را بسازید. هر صفحه سفید یک URL منحصر به فرد و تصادفی ایجاد می‌کند که با ارسال آن به دیگران می‌توانید یک گفت‌وگوی آنلاین را آغاز کنید. در صفحه چت شخصی خود می‌توانید از عکس‌ها و پی‌دی‌اف‌های مختلف استفاده کنید. همچنین با استفاده از دوربین خود می‌توانید یک کنفرانس تصویری امن داشته باشید.

۳. وب‌شد (theWebShed) 

وب‌شد وب‌سایتی در زمینه بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می‌کند در زمانی که دارید بهترین کار را انجام دهید، کسب‌وکار خود را گسترش دهید و به مشتریان خود بهترین سرویس ممکن را ارائه دهید.

۴. راکینگ‌پیج (RockingPage) 

راکینگ‌پیج ابزاری است که موفق‌ترین وب‌سایت‌ها در سراسر نت را بر اساس رتبه‌بندی الکسا، دسترسی اجتماعی و لینک‌های مرتبط پیدا می‌کند. این ابزار برای همیشه رایگان است. راکینگ‌پیج دسته‌بندی‌های متفاوتی برای سایت‌ها دارد: سایت‌های بزرگ، در حال رشد و تازه‌کارها.

۵. ویسرا (Voicera) 

نت‌برداری در جلسات را متوقف کنید؛ اجازه دهید «اوا» این کار را برای شما انجام دهد. اوا (Eva) یک دستیار مجازی و محصول استارت‌آپ ویسرا است. اوا گوش می‌دهد، نت‌برداری می‌کند و نکات مهم جلسه را مشخص می‌کند. اوا به شما کمک می‌کند تا حضور ذهن بیشتری در جلسه داشته باشید و بر همکاری و حل مشکلات تمرکز کنید. پس از اتمام جلسه می‌توانید آنالیزهای اوا را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۵+۱. اتکس

اتکس یک بستر آنلاین برای خرید، فروش، معاوضه و کارشناسی خودرو در محل است. کاربران اتکس می‌توانند با یک کارشناس حرفه‌ای در ارتباط باشند. کارشناسان اتکس خودروها را از نظر بدنه و اجزا مورد بررسی فنی قرار می‌دهند و برای قیمت‌گذاری خودرو به کاربران کمک می‌کنند.

 قسمت پیشین:

قسمت ۲۹

برچسب‌ها: استارت‌آپمعرفی استارت‌آپ۵+۱ استارت‌آپیبرگزاری رویدادبازاریابی دیجیتالدستیار مجازیخرید و فروش خودرو
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.