سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایه‌گذار صوری خارجی را تکذیب کرد
عذرخواهی وب‌سایت سوئدی ۱۰

سرآوا تشکیل دو شرکت سرمایه‌گذار صوری خارجی را تکذیب کرد

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۹:۰۱ | ۳ دقیقه

اخباری در زمینه تاسیس و سرمایه‌گذاری صوری شرکت سرآوا توسط ۲ شرکت خارجی به وجود آمده بود که توسط مدیرعامل سرآوا تکذیب شد.

نوپانا: اسلایدهای فایلی در اینترنت در حال دست به دست شدن است و منتشرکنندگان آن می‌خواهند نشان دهند که شرکت‌سرمایه‌گذار سوئدی پامگرنت (pomegranate investment) و صندوق سرمایه‌گذاری هلندی آی‌آی‌آي‌سی (IIIC) توسط یک شرکت ایرانی سرمایه‌گذار در حوزه استارت‌آپ‌ها یعنی «سرآوا» راه‌اندازی شده اند.
سعید رحمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری سرآوا در گفت‌وگویی با نشریه پیوست (که در کانال تلگرامی این نشریه هم منتشر شده) این خبر‌ها را تکذیب کرده و می‌گوید: «اطلاعات منتشر شده کاملا نادرست است و می‌توانم بگویم یک سوءتفاهم بسیار بسیار بزرگی در این زمینه رخ داده است.»
او اسلاید‌های منتشر شده را قدیمی و مرتبط به ارائه داخلی و محرمانه ۲ سال پیش شرکت پی‌پی‌جی (PPG) اعلام کرده و تاکید کرد که اطلاعات این اسلاید‌ها هم نادرست است.
رحمانی در پاسخ به چرایی ثبت‌نام سرآوا در سایت کرانچبیس (crunchbase) به عنوان سرمایه‌گذار شرکت پاماگرانت که پیش از این به عنوان سرمایه‌گذار خارجی شرکت سرآوا معرفی شده بود نیز اعلام کرد: «در تماسی که با تیم پامگرنت در سوئد داشتم آن‌ها عذرخواهی و اعلام کردند که این اشتباه از سایت کرانچبیس صورت گرفته و از مسئولان سایت خواسته‌اند تا سریعا آن را اصلاح کنند و خواهند کرد.»
او با تاکید این موضوع که سرآوا پیوسته شفاف عمل کرده افزود: «به جز پاماگرانت ما از ۴ شرکت معتبر اروپایی نیز جذب سرمایه کرده‌ایم.»
رحمانی تصریح کرد که هیچ معنی ندارد که ما این شرکت‌های صوری را تاسیس و بعد هم در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

برچسب‌ها: سرآواسعید رحمانیسرمایه‌گذاری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.