حمایت سازمان فناوری اطلاعات از استارت‌آپ‌های روستایی
برای کمک به کارآفرینان جوان: ۴

حمایت سازمان فناوری اطلاعات از استارت‌آپ‌های روستایی

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۱:۵۸ | ۲ دقیقه

سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد که در راستای اشتغالزایی و توسعه مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستایی، از استارتاپ های فعال در این حوزه حمایت می‌کند.

به گزارش فصل اقتصاد، این اقدام با هدف توسعه کسب‌وکارهای نوپا، حمایت از اشتغال جوانان کارآفرین و توسعه خدمات الکترونیکی برای مناطق کمتر توسعه‌یافته و روستاها، اجرایی می شود.
در همین راستا، تمامی استارت‌آپ‌هایی که ایده و توانمندی برای فعالیت‌های مرتبط در این حوزه دارند، می‌توانند برای ارایه طرح‌ها وایده‌های خود به درگاه سایت مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپا در نشانی ictstartups.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
سازمان فناوری اطلاعات ایران از طریق مرکز کسب‌وکارهای نوپا، این طرح‌ها را بررسی و از پذیرفته‌شدگان دعوت می‌کند تا طرح خود را برای بررسی و امکان‌پذیری ملزومات مورد نیاز مطابق با نیازمندی‌ها معرفی و در نهایت طرح‌های پذیرفته‌شده از حمایت سازمان برخوردار خواهند شد.

برچسب‌ها: سازمان فناوری اطلاعات ایراناستارت‌آپ‌های روستاییجوانان کارآفرینتوسعه خدمات الکترونیک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.