جابیکو؛ موتور جست‌وجوی مشاغل در بستر وب
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

جابیکو؛ موتور جست‌وجوی مشاغل در بستر وب

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۰۰ | ۵ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه کاریابی آنلاین به کارجویان کمک می‌کند و شغل مورد نظر آن‌ها را در اختیارشان قرار می‌دهد.

نوپانا: امروزه جمله «کار نیست!» زیاد شنیده می‌شود. اکثر جوانان پس از پایان دوران تحصیل و خدمت سربازی، به دنبال کار و شغل مناسب می‌روند اما معمولا به خاطر خستگی و وقت‌گیر بودن این فرایند، به سرعت این فعالیت را کنار گذاشته و انجام آن را به بعد موکول می‌کنند.

جابیکو پلتفرم کاریابی اینترنتی است. موتور جست‌وجوی مشاغل جابیکو با شناخت معضلات متقاضیان شغل، کوتاه‌ترین مسیر یافتن شغل موردنظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

داود ابراهیمی، بنیان‌گذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا گفت: «هنگامی که شرایط برای همفکری بیشتر و صحبت درباره ایده‌ها فراهم شد، حدود یک سال به‌صورت جدی، اکوسیستم و مقالات حوزه کسب‌وکارهای اینترنتی و تجارب مختلف را مطالعه کردیم تا با انتخاب روش‌هایی که استارت‌آپ‌های موفق اتخاذ کرده‌اند، ریسک کار را کاهش دهیم. با پیشرفت تکنولوژی و تاثير اينترنت در زندگی روزمره افراد و سير تحول جامعه به سمت مكانيزه شدن و استفاده از اينترنت و دنيای مجازی برای انجام كارهای روزمره و با توجه به سير تغييرات صورت گرفته در فرايند كاريابی از گذشته تا به حال و نگاهی آينده‌پ‍‍ژوهانه به اين مسئله، تصمیم گرفتیم که موتور جست‌وجوی شغل جابيكو را طراحی و راه‌اندازی کنیم.»

متقاضیان کار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت جابیکو، بدون مراجعه به سایت‌های استخدامی و در یک جست‌وجو، شغل مورد نظر خود را از میان تمامی آگهی‌های استخدامی که در وب‌سایت‌های مختلف ثبت شده است پیدا کنند. همچنین در بخش جست‌وجوی پیشرفته می‌توان جست‌وجوی خود را کامل و دقیق‌تر کرده و آگهی‌های شغلی‌‌ را بر اساس عنوان شغلی، مکان و گروه شغلی مرتبط فیلتر کنند.

ابراهیمی در خصوص دغدغه اصلی کسب‌وکار خود گفت: «مهم‌ترین مسئله‌ای که در حال حاضر ما را درگیر خودش کرده، توسعه کسب‌وکار است که واقعا بزرگترین دغدغه تمامی کسب‌وکارهای نوپاست؛ زیرا اگر درست و صحیح اجرا نشود، بازدهی مناسبی نخواهد داشت و بیشتر به عنوان یک ضد تبلیغ عمل کرده و شانس دیده شدن از بین می‌رود.»

او ادامه داد: «ما با داشتن پلان درآمدی و نقشه كامل كسب‌وكار، راه را برای خود هموار كرده و خود را از بسیاری از مشكلات نجات داده‌ایم. انتظار ما این است که رسانه‌ها شرایط استارت‌آپ‌ها را در نظر بگیرند و سعی کنند به استارت‌آپ‌ها کمک کنند نه اینکه از آنها پله‌ای برای رشد خود بسازند.»

جابیکو تمرکز خود را بر بهتر کردن روابط و دریافت بازخوردهای مربوط به سایت گذاشته است تا حجم بیشتری از مخاطبان را به خود جذب کند و باعث ماندگاری کاربران در سایت شود.

(همچنین بخوانید: چرا کاریابی‌های آنلاین فیلتر شدند؟)     

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیشغلjobicoجابیکوکاریابی آنلاینخدمات آنلایناستخدام
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.